۱۳ اسفند ۱۳۹۵، ۱۹:۲۵

مجید جلالی:

بازیکنانم برابر صنعت نفت ساده لوحانه بازی کردند

بازیکنانم برابر صنعت نفت ساده لوحانه بازی کردند

آبادان – سرمربی تیم فوتبال پیکان تهران گفت: من از بازیکنان خودم گلایه مندم که اینقدر ساده لوحانه بازی کردند.

به گزارش خبرنگار مهر، مجید جلالی عصر امروز جمعه پس از شکست یک بر صفر تیمش برابر صنعت نفت در جمع خبرنگاران با بیان اینکه این هم نوعی از بازی فوتبال است، افزود: من فقط می توانم از بازیکنان خودم گلایه مند باشم که اینقدر ساده لوحانه بازی کردند ما هیچ وقت مجاز نیستیم که بخواهیم در کارهایمان راه هایی را انجام دهیم که بخواهیم از حریف سوء استفاده کنیم اما هیچ وقت هم نباید هالو بازی کنیم که سرمون کلاه برود و من از این بابت از بچه های تیمم ناراحتم.

وی اظهار کرد: من مواردی را پیش از بازی به بازیکنانم گوشزد کرده بودم اما آنها خیلی ساده لوحانه بازی کردند و همچنین نتیجه ای رقم خورد.

سرمربی تیم فوتبال پیکان تهران تصریح کرد: به هر حال از همه اینها گذشته صرفا به خاطر اینکه دوست دارم تیمهایی مثل صنعت نفت در لیگ برتر باشند می توانم با این نتیجه کنار بیایم اما اینکه اینقدر ساده لوحانه یک بازی را می بازیم و برای بار اول هم نیست و در یکی دو بازیمان نیز همین طور شده این واقعا مرا اذیت و ناراحت می کند.

جلالی گفت: وقتی بازیکن ما می داند که آن بازیکن خودش را الکی بر روی زمین انداخته چرا باید توپ را به بیرون از زمین بیندازد، وقتی می داند اینها در تمام طول بازی و به خصوص وقتی به گل دست پیدا می کنند به دنبال آنند که بازی را بخوابانند نباید توپ را بیرون می زد.

وی افزود: در چند صحنه برای شش و یا ده دقیقه بازی خوابید که نباید این اتفاق می افتاد، آخر هم داور همینطوری بازی را تمام کند و برود، من از این بابت ناراحتم، وقتی فردی اینقدر ساده لوح باشد به طبع سرش هم کلاه می رود.

سرمربی تیم فوتبال پیکان تهران اظهار کرد: ما از ابتدا هم وقتی وارد لیگ شدیم تیمی بودیم که از لیگ یک آمده بودیم و کلا امسال قصدمان حفظ تیم بود منتها شرایط به شکلی پیش رفت که این شانس را داشتیم که بتوانیم سهمیه بگیریم و واقعا ناراحتم که یک بازی را اینگونه باید از دست بدهیم.

کد خبر 3922220

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha