۱۳ اسفند ۱۳۹۵، ۱۹:۳۵

مهرداد خادمی:

صنعت نفت بیشترین ضربه را از داوری خورده است

صنعت نفت بیشترین ضربه را از داوری خورده است

آبادان – مربی تیم صنعت نفت آبادان گفت: در ارزیابی داوری بازیها، تیم صنعت جزء تیمهایی بود که از داوری بیشترین ضرر را برده است.

به گزارش خبرنگار مهر، مهرداد خادمی عصر امروز جمعه پس از تساوی تیم نفت مقابل تیم پیکان تهران در جمع خبرنگاران افزود: صالحی داور این دیدار، در بازی امروز همچون همیشه در داوریشان عجول بودند، سال گذشته اگر به یاد داشته باشید در همین ورزشگاه و در همین دروازه در دیدار با خونه به خونه صالحی همین صحنه را پنالتی گرفت اما امروز همین صحنه اتفاق افتاد و ادامه بازی را اعلام کرد و دلیلش را نمی دانم.

وی اظهار کرد: صالحی در هفته چهاردهم برای ما قضاوت کرد و محروم شد یک هفته بعد برای پرسپولیس قضاوت کرد و محروم شد و بعد از محرومیت اش امروز آمد و برای ما سوت زد، امید واریم کاملی فرد در چینش و انتخاب داورهایشان دقت کافی کند تا هیچ تیمی از بابت داوری متضرر نشود. 

مربی تیم صنعت نفت آبادان تصریح کرد: برد امروز تیم را به مردم فهیم آبادان مردمی که همیشه مورد مظلومیت بودند و مظلومیت در این شهر بیداد می کند تبریک می گویم، فدراسیون فوتبال نیز در این بازی در حق تیم ما و مردم آبادان با محروم کردن تماشاگرانمان اجحاف کرد و من این برد را به مردم فهیم آبادان و مدیر مظلوم تیممان تبریک می گویم مدیری که واقعا تک و تنها با مشکلات باشگاه صنعت نفت مبارزه می کند و امید است با به دست آوردن این برد نتایج بهتری در ادامه لیگ کسب کنیم.

خادمی گفت: ما پس از ۱۲ روز استراحت و یک اردوی یک هفته ای در تهران و انجام تمرینات تاکتیکی زیر نظر سرمربی تیم توانستیم یک برد شیرین را به دست آوریم .

وی افزود: امروز توانستیم با یک بازی فکور و هوشمندانه از نقاط ضعف تیم پیکان استفاده کنیم و با قطع ارتباط میان خط دفاع و فوروارد بسیار باهوششان به راههای نفوذی خود ادامه دهیم و ضربه نهایی را به تیم پیکان بزنیم.

مربی تیم صنعت نفت آبادان در مورد مهاجم عراقی تیم نیز اظهار کرد: آی. تی. سی مهاجم عراقی رسیده بود اما چون مشکل تلفنی داشت و گفتند که تلفنی نمی شود مشکل آی. تی. سی را حل کرد لذ ا در این دیدار نتوانست بازی کند و انشالله در بازیهای بعدی از آن نیز استفاده می کنیم.

خادمی در مورد زلیکانی نیز تصریح کرد: امیر زلیکانی به بازی امروز رسید اما نمی خواستیم ریسک کنیم زیرا او می تواند در بازیهای آینده به ما کمک کند و به همین دلیل در این دیدار از آن استفاده نکردیم.

وی گفت: در نشست خبری پیش از بازی گفتم علی عبدالله زاده را به دلیل مصدومیت نداریم اما علی امروز از خود گذشتگی کرد و به رغم مصدومیتش  وارد بازی شد، ما تیممان کامل نبود و از بازی با ماشین سازی کامل می شود و می توانیم روز به روز یک تیم بهتر از صنعت ببینیم، سرمربی تیم و کادر فنی تا الان از روند بهبود کیفی تیم راضی نیستیم اما قطعا با رسیدن تمام بازیکنان با ارزشمان می توانیم در روزهای آینده کیفیت بهتری از تیم را شاهد باشیم.

کد خبر 3922233

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha