۱۴ اسفند ۱۳۹۵، ۹:۴۳

با پیروزی برابر سینا تلا؛

تیم عالیان سفر قهرمان لیگ بدمینتون استان قم شد

تیم عالیان سفر قهرمان لیگ بدمینتون استان قم شد

قم - تیم بدمینتون عالیان سفر با پیروزی برابر سینا تلا مقام قهرمانی مسابقات بدمینتون استان قم را به دست آورد.

به گزارش خبرنگار مهر، پرونده دومین دوره لیگ بدمینتون مردان باشگاه‌های استان قم جمعه شب بسته شد و تیم بدمینتون عالیان سفر موفق شد مقام قهرمانی این دوره از مسابقات را از آن خود کند.

در مسابقات برگزار شده در سالن اختصاصی مرحوم حامد فرهمند در ورزشگاه شهید حیدریان، تیم‌های عالیان سفر و سینا تلا در آخرین دیدار از هفته پنجم برابر هم صف آرایی کردند که در این مسابقه عالیان سفر ۴ بر یک برابر سینا تلا پیروز شد و با همین برد به مقام قهرمانی رسید.

تیم بدمینتون گچ کناف نیز در یک بازی نزدیک و فشرده ۳ بر ۲ برابر باشگاه فرهمند به پیروزی رسید و مسابقه تیم‌های بانک ملت و صنایع شیر ویژه با نتیجه ۳ بر ۲ به سود شیر ویژه به پایان رسید تا با این مسابقات پرونده لیگ بسته شود.

در پایان  دومین دوره مسابقات لیگ بدمینتون استانی با نام  شهدای مدافع حرم پس از تیم عالیان سفر که قهرمان شد تیم گچ کناف دوم شد و تیم‌های صنایع شیر ویژه و باشگاه فرهمند عناوین سوم مشترک را کسب کردند.

مراسم پایانی این مسابقات برای اهدای جوایز و جام قهرمانی این مسابقات نیز با حضور روح الله رمضانی معاون توسعه قهرمانی اداره کل ورزش و جوانان استان قم در تالار بدمینتون مرحوم فرهمند برگزار شد و جام قهرمانی این مسابقات به تیم عالیان سفر اهدا شد.

علی پنجه باشی رئیس هیئت بدمینتون استان قم در حاشیه مراسم پایانی این مسابقات در گفتگو با مهر، برگزاری این مسابقات را گامی مهم در توسعه بدمینتون در قم ارزیابی و حضور بخش خصوصی در عرصه بدمینتون را اقدامی امیدبخش برای آینده بدمینتون استان قم عنوان کرد.

کد خبر 3922446

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha