۱۴ اسفند ۱۳۹۵، ۱۲:۱۱

در گفتگو با مهر مطرح شد:

حق‌الزحمه کلیه عوامل انتخاباتی در کرمانشاه به‌زودی پرداخت می‌شود

حق‌الزحمه کلیه عوامل انتخاباتی در کرمانشاه به‌زودی پرداخت می‌شود

کرمانشاه- فرماندار کرمانشاه با اشاره به مشکلات پیش‌آمده در پرداخت حق‌الزحمه برخی از عوامل انتخاباتی در کرمانشاه از پرداخت آن طی آینده نزدیک خبر داد.

فضل‌الله رنجبر در گفتگو با خبرنگار مهر، مبنی بر عدم پرداخت حق‌الزحمه برخی از عوامل انتخاباتی انتخابات گذشته در کرمانشاه گفت: ما لیست کلیه عوامل اجرایی در انتخابات اعم از نمایندگان فرماندار، اعضای شعب اخذ رای و کاربران را به ستاد انتخابات کشور تحویل دادیم که تقریبا همه اینها پرداخت شد و حدود ۱۸۰۰ نفر از اینها کد ملی یا شماره حسابشان در سامانه  نقص داشت.

وی افزود: به منظور رفع مشکل مذکور در بانک ملی استان با هماهنگی این بانک، شماره حساب متمرکزی را برای این دسته از افراد تعیین کردیم و مجددا اسامی این افراد را برای وزارت کشور ارسال کردیم.

کسانی که حق‌الزحمه خود را دریافت نکرده اند در کد ملی و شماره حساب مشکل دارند

فرماندار کرمانشاه تصریح کرد: در ادامه روند پرداخت ها و پس از اقدامات انجام شده، حق الزحمه این افراد پرداخت شد اما دوباره مشکل کد ملی و رقم شماره حساب برای ۵۵۰ نفر از آنها  وجود داشت که در آخرین مرحله نیز موارد فوق برای این ۵۵۰ نفر را نیز اصلاح و به ستاد انتخابات وزارت کشور ارسال کردیم و در انتظار پرداخت برای این افراد هستیم.

وی تصریح کرد: نکته ای که در این زمینه وجود دارد، این است که آن دسته از افرادی که حق الزحمه دریافت نکرده اند، احتمالا یا به بانک ملی با کارت ملی مراجعه نکرده اند که ببینند جزو ۱۸۰۰ نفر مذکور هستند یا نه و یا اینکه احتمال دارد جزو ۵۵۰ نفر مرحله آخر هستند که تاکنون در این زمینه چیزی به دست ما نرسیده است اما به زودی پرداخت می شود.

پرداخت حق الزحمه ۵۵۰ نفر از عوامل انتخاباتی باقی مانده در کرمانشاه طی مرحله نهایی

رنجبر در خصوص اینکه زمان تعیین شده برای پرداخت نهایی به ۵۵۰ نفر مذکور چه تاریخی است؟ گفت: وزارت کشور اعلام کرده به زودی این رقم نیز پرداخت می شود، چرا که تامین اعتبار برای آن انجام شده و به زودی ابلاغ خواهد شد.

وی تصریح کرد: برای ۱۸۰۰ نفر مذکور ما پیامک ارسال کردیم که باید با کارت ملی به بانک ملی برای دریافت حق الزحمه خود مراجعه کنند.

کد خبر 3922724

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha