۱۵ اسفند ۱۳۹۵، ۱۰:۰۸

معاون فرمانداری آمل:

۵۰ تن پرتقال برای تنظیم بازار در انبارهای آمل وجود دارد

۵۰ تن پرتقال برای تنظیم بازار در انبارهای آمل وجود دارد

آمل - معاون فرمانداری آمل با بیان اینکه در حال حاضر ۵۰ تن پرتقال برای تنظیم بازار در انبار ها موجود داریم،گفت: هیچ گونه پرتقالی وارد شهرستان نخواهد شد.

به گزارش خبرنگار مهر، سید جعفر رسولی صبح یک شنبه در جلسه تنظیم بازار اظهار داشت:با توجه به اینکه در پایان سال هستیم، تقاضای خرید مردم برای ایام نوروز بیشتر می شود که در این زمینه قیمت های کذب هم افزایش پیدا می کند.

معاون فرماندار ویژه آمل با اشاره به اینکه به دلیل افزایش تقاضا با کمبود مصنوعی بعضی از کالاها مواجه می شویم،ادامه داد: بر اساس مصوبه سازمان صنعت معدن و تجارت و سازمان جهاد کشاورزی نمایشگاه بهاره را برای تنظیم بازار از ۱۱ تا ۲۰ اسفند بازگشایی کردیم.

رسولی با بیان اینکه وضعیت مرکبات به دیل بارش برف و یخ زدگی خوب نیست، افزود: سال های گذشته این شهرستان صادر کننده بود اما به نوعی امسال وارد کننده شدیم.

معاون فرماندار ویژه آمل با اشاره افزایش گوشت گرم در شهرستان بیان کرد: بعضی از فروشگاه قیمت های گوشت بره و گوساله را روزانه افزایش می دادند که در کوتاه ترین زمان جلوی این افزایش نرخ را گرفتیم.

رسولی با بیان اینکه در ایام نوروز هیچ گونه افزایش نرخ را نداریم، تاکید کرد، نظارت هی لازم بر اماکن پذیرایی، حمل و نقل عمومی ، گردشگری داشته باشید تا قیمت را افزایش ندهند.

وی با اشاره به اینکه بعضی از خانواده ها به دلیل بالا بودن قیمت گوشت گوساله و بره توان خرید ندارند،ادامه داد: گوشت گوساله و بره با قیمت مناسب را در بازار عرضه کنید تا در پایان سال مردم قدرت خرید بیشتری داشته باشند.

رسولی اظهار داشت: اصناف شهرستان علاوه بر فروش اقلام در نمایشگاه بهاره، فروش فوق العاده کالا را هم در دستور کار خود قرار دادند.

کد خبر 3923549

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha