۱۵ اسفند ۱۳۹۵، ۱۳:۵۲

جانشین رئیس عقیدتی سیاسی ناجا :

تخلفات در نیروی انتظامی کمتر از ۱ درصد است

تخلفات در نیروی انتظامی کمتر از ۱ درصد است

کرمانشاه- جانشین رئیس عقیدتی سیاسی ناجا گفت: به لطف خدا و حمایت فرماندهان، تخلفات در نیروی انتظامی کمتر از ۱درصد است اما این میزان قابل قبول نبوده و باید کاهش یابد.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام محمد هادی بهشتی پور امروز یکشنبه در حاشیه مراسم تودیع و معارفه رئیس عقیدتی سیاسی فرماندهی انتظامی استان کرمانشاه در جمع خبرنگاران اظهارداشت: نیروی انتظامی با توجه به خدماتی که به مردم می دهد بیشترین ارتباط را با آنان دارد.

وی با تاکید بر اخلاق مداری ماموران ناجا، عنوان کرد: عوامل انتظامی باید با مجرمان نیز در عین حفظ اقتدار، مودبانه و در چارچوب قانون برخورد کنند؛ چراکه ما حق توهین به آنان را نداریم.

جانشین رئیس عقیدتی سیاسی ناجا یادآور شد: مأموران انتظامی به دلیل ارتباط مستقیم با مردم، چهره نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران هستند.

حجت الاسلام بهشتی پور در بخش دیگری از صحبت های خود با بیان اینکه امام راحل(ره) در عصر جاهلیت نور اسلام را به جهانیان معرفی کرد، ادامه داد: امروز بسیاری از غیر مسلمانان جهان اهداف اسلام را قبول دارند و به اهل بیت عشق می روزند.

وی با بیان اینکه حیا یکی از مهمترین ارزش های جامعه اسلامی محسوب می شود، گفت: اگر حیا از جامعه گرفته شود فساد در جامعه گسترش پیدا می کند.

وی با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) در رابطه با نیروی انتظامی گفت:افتخارمان در ناجا این است که مشکلات مردم را مرتفع می کنیم.

جانشین رئیس عقیدتی سیاسی ناجا ضمن تاکید بر بصیرت افزایی کارکنان در ناجا، گفت: با توجه به نزدیک شدن انتخابات باید بدون حمایت از شخص خاصی راه امام(ره) را برای مردم و کارکنان مشخص کنیم.

حجت الاسلام بهشتی پور تصریح کرد: به لطف خدا و حمایت فرماندهان، تخلفات در نیروی انتظامی کمتر از یک درصد است اما این میزان قابل قبول نبوده و باید کاهش پیدا کند.

در این مراسم حجت الاسلام و المسلمین سید " ابراهیم حسینی " به عنوان رئیس جدید عقیدتی سیاسی فرماندهی نیروی انتظامی استان کرمانشاه معرفی و از زحمات حجت الاسلام و المسلمین " حشمت الله پیر جلالی " رئیس پیشین این بخش تجلیل شد.

لازم به ذکر است، حجت الاسلام پیر جلالی از این پس به عنوان مدیرکل ارزشیابی عقیدتی سیاسی ناجا فعالیت خواهد کرد.

کد خبر 3923915

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha