۱۵ اسفند ۱۳۹۵، ۱۶:۴۹

مدیرکل کمیته امداد خراسان شمالی:

۶۰۰۰ خانواده زیرپوشش کمیته امداد در خراسان شمالی خودکفا شدند

۶۰۰۰ خانواده زیرپوشش کمیته امداد در خراسان شمالی خودکفا شدند

بجنورد- مدیرکل کمیته امداد خراسان شمالی گفت: طی امسال ۶ هزار خانواده با اجرای طرح پالایش از تحت پوشش این نهاد خارج و بخش قابل‌توجهی از آنان با اجرای طرح‌های اشتغال به خودکفایی رسیده‌اند.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی این اداره کل، عباس اهرابی بابیان اینکه وضعیت افراد تحت حمایت این نهاد مورد بازبینی قرار گرفت و افراد جدید از محرومان جایگزین شدند، اظهار کرد: امسال ۵۲۲ خانوار نیازمند زیرپوشش این نهاد حمایتی قرار گرفتند.

اهرابی بابیان اینکه طی امسال ۱۰ درصد مددجویان زیرپوشش کمیته امداد خراسان شمالی از پوشش خارج می‌شوند، افزود: این نهاد باید همانند یک اورژانس اجتماعی باشد که افراد به‌صورت مقطعی از آن خدمات دریافت کنند و بعد از توانمند شدن از زیرپوشش این نهاد خارج شوند.

وی تصریح کرد: طرح پالایش کمیته امداد برای آن دسته از افراد تحت حمایتی که از نیازهای آن‌ها کاسته شده و به توانمندی اقتصادی و فکری رسیده‌اند اجرا می‌شود.

مدیرکل کمیته امداد استان گفت: البته ورودی به سمت کمیته امداد برای نیازمندان بسته نمی‌شود، خانوارهای نیازمند شناسایی می‌شوند و زیرپوشش این سازمان حمایتی قرار خواهند گرفت.

اهرابی بابیان اینکه رسالت اصلی کمیته امداد توانمند کردن افراد است اظهار کرد: به دنبال آن هستیم که مددجویان تحت پوشش خود را به سمت توانمندی آن‌ها سوق دهیم.

 به گفته وی امسال بیش از سه هزار و ۵۰۰ خانواده مددجو با استفاده از تسهیلات اشتغال‌زایی و ایجاد اشتغال پایدار از تحت پوششی کمیته امداد خارج‌شده‌اند.

کد خبر 3924120

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha