با نزدیک شدن به جلسه محاکمه آیت الله عیسی قاسم؛

معارضین بحرینی مردم را به نمایش مقاومت مدنی فراخواندند

معارضین بحرینی مردم را به نمایش مقاومت مدنی فراخواندند

معارضین بحرین در خارج از کشور در بیانیه ای تاکید کردند که از تمامی ملت خواستاریم اقدام به خشم نموده و قوی ترین مظاهر مقاومت مدنی را از یکشنبه ۱۲ مارس به نمایش گذارند.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از شبکه اجتماعی المیدان، معارضین بحرین در خارج از کشور با نزدیک شدن به جلسه محاکمه آیت الله عیسی قاسم توسط نظام آل خلیفه بیانیه ای صادر کردند.

در این بیانیه تاکید شده است: ملت تا دستیابی به اهداف و توقف دادگاه شدیدترین مظاهر خشم و مقاومت مدنی را به نمایش گذارند. نظام محاکمه را متوقف و رسما عذرخواهی نماید. نظام (بحرین) مصرانه با ملت در تمامی ابعاد دینی، سیاسی، فرهنگی، اجتماعی و معیشتی سر جنگ دارد. اصرار و استمرار نظام در نفی و زیرپاگذاشتن حقوق طبیعی و انسانی ملت و محاکمه موجودیت دینی و عقیدتی آن و خونریزی و تعرض به تمامی مقدسات واضح ترین دلیل بر آن است.

این نظام قبیله ای در صدد محاکمه کلیت و موجودیت دینی و عقیدتی ملت در تاریخ ۱۴ مارس (۲۴ اسفند) برآمده که مصادف است با سالروز ورود اشغالگران سعودی به بحرین(در سال ۲۰۱۱) و آغاز انهدام مساجد و تعرض بی منتها و بدون استثنا به تمامی مقدسات .

ما معارضین بحرینی در خارج از کشور از تمامی ملت خواستاریم اقدام به خشم نموده و قوی ترین مظاهر مقاومت مدنی را از یکشنبه ۱۲ مارس تا دستیابی به اهداف زیر به نمایش گذارند.

۱- توقف فوری محاکمه موجودیت عقیدتی و دینی ملت از طریق محاکمه سیاسی آیت الله عیسی قاسم؛

۲- عذرخواهی رسمی (نظام) درخصوص تعرض به موجودیت تشیع؛

۳- به رسمیت شناختن والتزام نظام به اینکه ملت منشأ قدرت است و حق انتخاب سرنوشت خود را دارد.

کد خبر 3925119

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha