۱۷ اسفند ۱۳۹۵، ۱۰:۳۹

معاون بازرسی و نظارت سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کرمانشاه:

هیچ نارسایی در تأمین کالا نداریم/فعالیت ۱۳۰گشت نظارتی در کرمانشاه

هیچ نارسایی در تأمین کالا نداریم/فعالیت ۱۳۰گشت نظارتی در کرمانشاه

کرمانشاه- معاون بازرسی و نظارت سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کرمانشاه گفت: هیچ مشکلی از مرحله تأمین تا مصرف کالا در استان کرمانشاه وجود ندارد.

عباس سجادی راد در گفتگو با خبرنگار مهر، اظهار داشت: در بحث تنظیم بازار، کار نظارت به صورت جدی با مشارکت دستگاههای دیگر انجام می‌شود و ۱۳۰ بازرس کار نظارت بر بازار را به طور مستمر انجام می‌دهند.

معاون بازرسی و نظارت سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کرمانشاه با بیان اینکه سازمان جهاد کشاورزی متولی تنظیم بازار محصولات کشاورزی و لبنی است، گفت: ۳۰ بازرس نامحسوس بازار را رصد می‌کنند.

سجادی راد با تأکید بر اینکه هیچگونه مشکلی از نظر تامین و وجود کالا از مرحله تأمین تا مصرف در استان کرمانشاه وجود ندارد، افزود: هیچ نارسایی در تأمین کالا وجود ندارد.

وی با اشاره به انتقادات و شکایات شهروندان از نوسانات قیمت در بازار بیان کرد: بازرسان ما در گروه های دو الی سه نفره به صورت روزانه بازار را رصد می‌کنند و ۱۰ گشت نظارتی مشترک نیز داریم.

سجادی راد با اشاره به اینکه ۴۷۰۰ مورد گزارش مردمی در بحث تخلفات در بازار دریافت شده، اظهار کرد: بر اساس آنالیزی که از ۱۱۰ قلم کالا انجام می شود نرخ های کرمانشاه همیشه پایین تر از متوسط کشوری است.

کد خبر 3925671

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha