۱۸ اسفند ۱۳۹۵، ۷:۲۶

استاندار خراسان جنوبی:

بازاریابی حلقه مفقوده تولید در خراسان جنوبی است

بازاریابی حلقه مفقوده تولید در خراسان جنوبی است

بیرجند- استاندار خراسان جنوبی بازاریابی محصولات را حلقه مفقوده تولید در استان دانست و گفت: باید از ظرفیت های قانونی موجود برای حل مشکلات استفاده شود.

به گزارش خبرنگار مهر، سید علی اکبر پرویزی سه شنبه شب در جلسه شورای گفت‌وگوی دولت وبخش خصوصی استان بیان کرد: باید از ظرفیت های خراسان جنوبی حداکثر بهره مندی را ببریم.

وی با تاکید بر اینکه باید از ظرفیت‌های قانونی موجود استفاده کنیم، اظهار کرد: باید در انجام کارهای پژوهشی بومی سازی شود.

پرویزی با اشاره به مشکلات حاکم بر استان بیان کرد: بازاریابی محصولات تولیدی از جمله مشکلات عمده موجود در این استان است.

استاندار خراسان جنوبی ادامه داد: در بخش بازاریابی محصولات تولیدی در استان به خوبی عمل نشده است و باید مورد توجه قرار گیرد.

وی بیان کرد: نباید همیشه بانک‌ها، امور مالیاتی و بیمه را مقصر جلوه دهیم چراکه اگر تولید کنندگان به خوبی بتوانند محصولاتشان را به فروش برسانند، پرداخت مالیات برایشان فرقی ندارد.

 پرویزی با بیان اینکه باید با استفاده از همفکری و مشورت برای رفع مشکلات موجود چاره اندیشی شود، اظهار کرد: موضوعاتی که در داخل استان قابل برطرف شدن نیست به مرکز کشور ارائه شود.

وی با تاکید بر اینکه باید بازار فروش را به بازا های جهانی وصل کنیم، افزود: اگر بازاریابی درستی نداشته باشیم، نمی توانیم محصولات استان را به فروش برسانیم.

پرویزی با اشاره به بخشش جرایم دیرکرد بدهکاران بانکی زیر ۱۰۰ میلیون تومان، اظهار کرد: بدهکاران بانکی از فرصت بخشش جرائم تا پایان سال استفاده کنند

استاندار خراسان جنوبی ادامه داد: در این راستا دولت ۱۰هزار میلیارد تومان در نظر گرفته است و فرصتی مناسب برای افرادی که بدهی معوقه چندین ساله دارند، است.

وی با اشاره به سفر اخیر وزیر بهداشت به خراسان جنوبی بیان کرد: در این سفر مقرر شد نیاز استان به تجهیزات توسط وزارت بهداشت تأمین شود و به حداقل برسد.

پرویزی با اشاره به پروژه نیمه تمام آزمایشگاه اداره کل استاندارد استان بیان کرد:این  مجموعه باید هرچه سریعتر تکمیل و به بهره‌برداری برسد.

گفتنی است در این جلسه برای تکمیل پروژه نیمه تمام آزمایشگاه اداره کل استاندارد استان مبلغ ۲۵۰ میلیون تومان اختصاص داده شد.

کد خبر 3926503

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha