۱۸ اسفند ۱۳۹۵، ۸:۴۶

مدیر عامل شرکت مخابرات لرستان:

قبض کاغذی تلفن درلرستان حذف می‌شود/ ارائه خدمات به۱.۵میلیون مشترک

قبض کاغذی تلفن درلرستان حذف می‌شود/ ارائه خدمات به۱.۵میلیون مشترک

خرم‌آباد- مدیرعامل شرکت مخابرات منطقه لرستان با اشاره به اینکه در سال جدید قبوض پرداخت تلفن همراه و ثابت چاپ نخواهند شد، گفت: مردم باید از طریق سامانه ۲۰۰۰ قبوض خود را پرداخت کنند.

به گزارش خبرنگار مهر، هومان محمودی صبح امروز در گفتگوی ویژه خبری در سخنانی اظهار داشت: امید می رود شرکت مخابرات گام های ارزنده ای را در بهره گیری از اینترنت و خدمات الکترونیک بردارد که لازمه آن توسعه زیرساخت های الکترونیکی است.

وی با اشاره به ارائه خدمات به یک میلیون و ۵۰۰ هزار مشترک گفت: چاپ قبوض پرداختی باعث ایجاد هزینه می شود و زمان آن رسیده که مردم استان این قبوض را به صورت الکترونیک واریز کنند.

مدیر عامل شرکت مخابرات منطقه لرستان با بیان اینکه سامانه ۲۰۰۰ توسط این شرکت و به منظور پرداخت قبوض راه اندازی شده است، خاطرنشان کرد: از تاریخ ۹۶/۱/۱ مطلقا قبض چاپ نخواهیم کرد و انتظار داریم مردم از طریق این سامانه قبوض خود را پرداخت کنند.

مدیر عامل شرکت مخابرات منطقه لرستان با بیان اینکه هزینه چاپ قبوض را می توان در جاهای دیگر مصرف کرد، گفت: شرکت مخابرات در تاریخ ۸۸/۸/۱۸ به بخش خصوصی واگذار شد و از بودجه عمومی هیچگونه ردیف اعتباری ندارد و از طریق پرداخت قبوض اداره شرکت مخابرات صورت می گیرد.

محمودی بیان داشت: اقداماتی که شرکت مخابرات در سطح استان انجام داده برای همه مردم ملموس است.

وی با اشاره به اینکه ۶۰ هزار نفر از مشترکین ما از اینترنت ADSL استفاده می کنند و ۴۹ هزار نفر دیگر از مشترکینی که تلفن ثابت دارند از اینترنت سایر شرکت های خصوصی استفاده می کنند.

مدیر عامل شرکت مخابرات منطقه لرستان با بیان اینکه در تمام شهرستانها و در ۸۲ روستای استان اینترنت ADSL وجود دارد و هیچگونه مشکل اینترنت در این قسمت ها وجود ندارد، خاطرنشان کرد: در بحث تلفن همراه، ۱۶۴ سایت ۴G  و ۱۵۰ سایت ۳G با پیگیری دولت تدبیر و امید در استان راه اندازی شده است.

محمودی با بیان اینکه از ۲۵ شهر در استان در ۲۰ شهر سایت ۴G و ۳G راه اندازی شده و در پنج شهر دیگر نیز تا خرداد سال آینده این فیش ها را نصب خواهیم کرد، بیان داشت: در بحث اینترنت ۴G لرستان جزو سه استان برتر کشور است.

وی در خصوص مضر بودن کابل های مخابراتی و اثرات مخرب آن افزود: مضر بودن این کابل ها تنها یک شایعه است و این کابل ها هیچگونه ضرری ندارند.

مدیر عامل شرکت مخابرات منطقه لرستان با بیان اینکه متاسفانه برخی از اهالی منطقه قاضی آباد به خاطر این شایعه بی اساس به تخریب کابل های مخابراتی پرداختند، افزود: از مردم خواهش می کنیم که این حرف های واهی را قبول نکنند و به ما در راه اندازی سایتهای مخابراتی کمک کنند.

کد خبر 3926537

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha