۱۸ اسفند ۱۳۹۵، ۸:۴۸

فرمانده ارتش پاکستان با نخست وزیر قطر دیدار کرد

فرمانده ارتش پاکستان با نخست وزیر قطر دیدار کرد

فرمانده کل ارتش پاکستان در سفر به قطر با نخست وزیری این کشور دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از «روزنامه پاکستان»، ژنرال «قمر جاوید باجوه» فرمانده کل ارتش پاکستان طی سفر به قطر با شیخ «عبدالله بن ناصر» نخست وزیر این کشور دیدار و گفتگو کرد.

گسترش همکاری های دفاعی و امنیت سایبری محور گفتگوهای طرفین اعلام شده است.

لازم به ذکر است که باجوه روز گذشته نیز با وزیر دفاع و رئیس ستاد ارتش قطر دیدار و در مورد تقویت همکاری های دوجانبه و همچنین مسائل امنیتی منطقه به بحث و تبادل نظر پرداختند.

همچنین گفتنی است که در دی ماه سال جاری نیز «محمد ذکاء الله» فرمانده نیروی دریایی پاکستان در جریان سفر رسمی به دوحه و دیدار با مقامات عالی رتبه نظامی و دفاعی قطر، درخصوص تعمیق مناسبات دفاعی، مشارکت در مبارزه با تروریسم و ترویج صلح و امنیت دریایی، با آنها به رایزنی پرداخت.

همچنین «خالد بن محمد العطیه» وزیر دفاع قطر چندی پیش سفری به پاکستان داشت و علاوه بر ملاقات با مقامات نظامی و دفاعی این کشور، با «محمد نواز شریف» نخست وزیر پاکستان هم دیدار کرد.

نخست وزیر پاکستان در دیدار با وزیر دفاع قطر در اسلام آباد گفته بود: پاکستان، قطر و ترکیه می توانند در زمینه تولید تجهیزات نظامی و دفاعی به طور مشترک، همکاری داشته باشند.

 شایان ذکر است که همزمان با سفر جاری فرمانده ارتش پاکستان به قطر، نخست وزیر پاکستان نیز برای انجام سفری رسمی و دوجانبه در کویت به سر می برد.

کد خبر 3926544

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha