۱۸ اسفند ۱۳۹۵، ۱۲:۲۲

با تقبیح ضعف نشان دادن برخی مسئولان صورت گرفت؛

اشاره رهبرانقلاب به سخنان «آیرو» درباره احتیاج ایران به مذاکره

اشاره رهبرانقلاب به سخنان «آیرو» درباره احتیاج ایران به مذاکره

رهبر انقلاب با تقبیح ضعف نشان دادن مقابل دشمن افزودند: کسی رویش بشود در مصاحبه بگوید که ایرانی‌ها آنقدر به این مذاکرات احتیاج دارند که رزمایش [ما علیه آنها] ضرری به مذاکرات اقتصادی نمی‌زند.

به گزارش خبرگزاری مهر، رهبر فرزانه انقلاب اسلامی دوشنبه ۱۶ اسفند در جمع دست اندرکاران راهیان نور فرمودند: جنگ تحمیلی به خاطر این اتفاق افتاد که دشمن در ما احساس ضعف کرد.

ایشان با بیان اینکه احساس ضعف شما موجب تشویق دشمن به حمله به شماست فرمودند: اگر می خواهید دشمن را از تهاجم به خود منصرف کنید سعی کنید احساس ضعف نکنید. نمی گویم  دروغی بگوییم قوی هستیم می گویم قوت خودمان را آشکار کنیم.

رهبر معظم انقلاب افزودند: اشتباه بعضی از ما در چالش اقتصادی بزرگی که کشور دچار آن است، این بود که در زمینه اقتصادی احساس ضعف شد. آنوقت کسی رویش بشود در مصاحبه بگوید که ایرانی‌ها آنقدر به این مذاکرات احتیاج دارند که رزمایش [ما علیه آنها] ضرری به این مذاکرات اقتصادی نمی‌زند.

اشاره رهبر انقلاب به خبری بود که ۱۲ بهمن ماه خبرگزاری مهر آن را افشا کرده بود؛ ضیافت شام وزیر خارجه فرانسه در سفارت این کشور در تهران و حواشی آن. سفر ژان مارک آیرو به تهران دقیقا همزمان بود با مانور نظامی فرانسه، انگلیس و آمریکا در آبهای خلیج فارس. همزمانی سفر وزیر خارجه یک کشور به کشوری دیگر در حالی که قوای نظامی کشورش در حال برگزاری مانور نظامی در همسایگی همان کشور هستند اقدامی بی سابقه و توهین آمیز در جهان تلقی می شود.

کد خبر 3926608

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha