۱۸ اسفند ۱۳۹۵، ۱۶:۴۹

فرمانده نیروی انتظامی هرمزگان عنوان کرد:

تمهیدات ویژه پلیس در چهارشنبه آخر سال/تشدید برخورد با متخلفان

تمهیدات ویژه پلیس در چهارشنبه آخر سال/تشدید برخورد با متخلفان

بندرعباس - فرمانده نیروی انتظامی هرمزگان گفت: برای جلوگیری از هرگونه مزاحمت و برهم زدن امنیت شهر، تمهیدات ویژه ای برای چهارشنبه آخر سال در نظر گرفته شده است.

به گزارش خبرنگار مهر، سردار عزیزالله ملکی پیش از ظهر چهارشنبه در نشست خبری به مناسبت تشریح برنامه های نیروی انتظامی در تعطیلات نوروزی و چهارشنبه آخر سال، بیان داشت: پلیس برای برقراری امنیت و جلوگیری از اخلال برخی برهم زنندگان امنیت شهری در چهارشنبه آخر سال تمهیدات پلیسی ویژه ای را در نظر گرفته است.

وی عنوان کرد: خودروهایی که در چهارشنبه آخر سال اقدام به ایجاد مزاحمت برای نوامیس مردم، سرعت غیرمجاز، ایجاد ناهنجاری در سطح شهر کنند بلافاصله توسط پلس توقیف خواهد شد و تا ۱۵ فروردین ماه سال ۹۶ خودرو به پارکینگ هدایت خواهد شد. از روز سه شنبه تمامی نیروهای انتظامی در تفرجگاه ها و اماکن عمومی سطح شهر حضور خواهند یافت.

سردار ملکی اظهارداشت: وضعیت استان به لحاظ امنیتی قابل قبول است و در سال جاری رتبه اول مبارزه با قاچاق کالا کسب کرده ایم.

وی با بیان اینکه ۸۰تن انواع مواد مخدر در استان کشف و ضبط شد، خاطرنشان کرد: یکی از برنامه های شاخص نیروی انتظامی در سال ۹۶، تقویت و ساماندهی و تجهیز کلانتری ها خواهد بود.

وی در مورد تامین امنیت انتخابات پیش روی، بیان داشت: تمامی عوامل بسیج، انتظامی و امنیتی استان برای برقراری امنیت انتخابات به کار گرفته خواهند شد.

سردار ملکی افزود: همچنین در صورت قطعی شدن ارائه سوء پیشینه به نامزدهای انتخاباتی اکیپ های ویژه ای مشخص شده تا در صورت نیاز به کمک واحدهای صدور سوء پیشینه بروند.

کد خبر 3926810

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha