۱۸ اسفند ۱۳۹۵، ۱۲:۰۴

مدیر شرکت پخش فرآورده های نفتی منطقه ساری:

۱۵۶ جایگاه عرضه فرآورده های نفتی در منطقه ساری خدمات دهی می کنند

۱۵۶ جایگاه عرضه فرآورده های نفتی در منطقه ساری خدمات دهی می کنند

ساری - مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه ساری گفت: ۱۵۶ جایگاه عرضه فرآورده های نفتی منطقه ساری در ایام نوروز آماده ارائه خدمات به مردم هستند.

به  گزارش خبرنگار مهر، حسینعلی طالبی پیش از ظهر چهارشنبه در جلسه توجیهی که با حضور صاحب امتیاز جایگاههای اختصاصی ومجاری عرضه در نواحی تابعه با هدف عرضه سوخت مطلوب و به موقع برگزارشد ، بر ارائه خدمت مناسب به مسافرین نوروزی و تکریم آنها تاکید کرد.

وی از بازدیدهای  نامحسوس مجاری عرضه در ایام نوروز خبر داد و افزود : کارشناسان و بازرسان طرح نظارت و ارزیابی مجاری عرضه فرآورده های نفتی ، به منظور آمادگی کامل جایگاه های سوخت و پایش مراکز عرضه سوخت در سطح شهرهای منطقه ساری مرحله دوم بازدیدها را از نیمه دوم اسفند ماه آغاز کردند.

حسینعلی طالبی هدف از اجرای این طرح را ارائه خدمات مطلوب تر و ارتقای سطح کمی وکیفی مجاری عرضه در ایام نوروز بیان کرد و گفت : جایگاه هایی که در محورهای ورودی وخروجی استان قرار دارند در الویت بازدید می باشند  ومابقی تا پایان سال ۹۵ کنترل خواهند شد.

طالبی افزود : در این دوره جایگاه های سوخت که در مسیرهای اصلی و ورودی استان قرار دارند با اولویت مورد بازدید قرار گرفته و نقص های احتمالی رفع می شود.

وی  با بیان اینکه کارشناسان و بازرسان طرح نظارت و ارزیابی مجاری عرضه فرآورده های نفتی با هدف بررسی تجهیزاتی از قبیل تلمبه ها، نازل ها، برق اضطراری ، رعایت نکات ایمنی ، سالم بودن دوربینهای مدار بسته نظافت سرویسهای بهداشتی و نمازخانه ها و تکریم مسافران همچنین تامین به موقع ومطلوب سوخت مور د نیاز ، به صورت محسوس و نامحسوس از مجاری عرضه بازدید کرده و عملکرد آنها را مورد بررسی و کنترل قرار خواهند داد.

مدیر منطقه ساری اظهار کرد : نگاه صنفی ، منافع جایگاه داران را تامین می کند که این منافع با جذب مشتری و رضایتمندی آنان گره خورده است وبهبود خدمات رسانی و رضایت مندی مشتری اهداف شرکت را تامین می کند.

 

 

کد خبر 3926873

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha