۱۸ اسفند ۱۳۹۵، ۱۶:۰۱

مدیر کل کمیته امداد امام خمینی (ره) زنجان خبرداد:

برگزاری جشن نیکوکاری در ۱۱۹ پایگاه کمیته امدادامام خمینی(ره)زنجان

برگزاری جشن نیکوکاری در ۱۱۹ پایگاه کمیته امدادامام خمینی(ره)زنجان

زنجان-مدیر کل کمیته امداد امام خمینی (ره) زنجان گفت: امسال جشن نیکوکاری در ۱۱۹ پایگاه کمیته امداد امام خمینی(ره)استان زنجان برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار مهر، هدایت صفری ظهر چهارشنبه در مراسم جشن نیکوکاری، افزود: برگزاری جشن‌های نیکوکاری ترویج فرهنگ نوع‌دوستی است و برگزاری این جشن‌ها و برنامه‌ها در مدارس این است که معلم خود را در مقابل مشکلات در جامعه بی‌تفاوت نمی‌بیند. 

وی اظهار کرد: کمیته امداد امسال  بر خلاف سال های گذشته رویکردی متفاوت در جذب کمک ها ی خیرین در برگزاری بهتر جشن نیکوکاری در پیش گرفته است.

مدیر کل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان زنجان گفت: امسال از مجموع  هزار و ۲۰۶ پایگاه جشن نیکوکاری، ۱۱۹ پایگاه به کمیته امداد امام خمینی(ره) اختصاص دارد و مابقی آن و با هماهنگی های انجام شده، در مساجد، مدارس، مراکز نیکوکاری و بسیج دایر شده است.

صفری تاکید کرد: جشن نیکوکاری امسال با شعار «بهار همدلی، شکوه مهربانی» از ۱۸ تا ۲۰ اسفند سال جاری همزمان با سراسر کشور و در استان زنجان برگزار می شود.

وی گفت: در جشن نیکوکاری سال گذشته در استان یک میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان وجه نقد توسط کمک‌های مردمی جمع‌آوری شده بود و امسال نیز از ۴۰ روز پیش تاکنون یک میلیارد و ۲۷۰ میلیون تومان کمک مردمی جمع‌آوری شده که پیش‌بینی می‌شود این میزان به ۲ میلیارد تومان نیز برسد.

مدیر کل کمیته امداد امام خمینی استان زنجان تصریح کرد: میانگین کمک آموزش و پرورش در کشور ۲۵ درصد و در استان زنجان کمتر از ۵ درصد است.

صفری ابراز کرد: دانش‌آموزان مغزهای متفکر هستند و قدرتی که امروزه داریم به دلیل پشتوانه‌ای است که کشور از این دانش‌آموزان دارد و بهتر است که فرهنگ انفاق و نیکوکاری از ابتدا در دانش آموزان تقویت شود.

وی گفت: بخشش و نیکوکاری سبک زندگی دینی است و مهربانی هم در آیین اسلام و رفتار ایرانی ها است  و باید در راستای ترویج  فرهنگ احسان و نیکوکاری تلاش کرد.

کد خبر 3927121

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha