۱۸ اسفند ۱۳۹۵، ۱۵:۴۰

رئیس هیئت مدیره انجمن شرکت‌های دانش‌بنیان استان همدان عنوان کرد:

فعالیت ۵۰ شرکت دانش‌بنیان در استان همدان

فعالیت ۵۰ شرکت دانش‌بنیان در استان همدان

همدان - رئیس هیئت مدیره انجمن شرکت‌های دانش‌بنیان استان همدان از فعالیت ۵۰ شرکت دانش‌بنیان در استان همدان خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، حمید بادامی‌نژاد ظهر چهارشنبه در دومین همایش شرکت‌های دانش‌بنیان استان همدان با اشاره به فعالیت ۵۰ شرکت دانش‌بنیان در استان همدان اظهار داشت: قوانین خوبی برای شرکت‌های دانش‌بنیان وضع شده است.

وی بااشاره به شرکت‌های دانش‌بنیان، یکی از اصلی‌ترین مشکلات را تسهیلات داده شده به این شرکت ها برشمرد و گفت: برخی نگاه‌های سلیقه‌ای و ممیزدار در ارزیابی محصولات شرکت‌های دانش بنیان مشکلاتی را ایجاد می‌کند.

بادامی نژاد عدم حمایت مسئولان استانی از شرکت‌های دانش‌بنیان را از دیگر مشکلات برشمرد و گفت: حمایت چندانی از شرکت‌های دانش‌بنیان به عمل نمی آید و موضوعات دانش‌بنیانی اولویت استانداری همدان نیست.

وی با بیان اینکه بسیاری از شرکت‌های دانش‌بنیان استان همدان در خارج استان فعالیت می‌کنند چراکه در استان جدی گرفته نشدند، گفت: عدم فروش محصولات شرکت‌های دانش‌بنیان از دیگر مشکلات است.

وی به کمبود منابع اشاره کرد و با بیان اینکه روند بسیار کند صندوق نوآوری و شکوفایی برای این شرکت‌ها مشکل ایجاد کرده است، عنوان کرد: تاسیس صندوق پژوهش و فناوری یکی از پیشنهادها در راستای حمایت از شرکت‌های دانش‌بنیان است.

کد خبر 3927171

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha