۱۸ اسفند ۱۳۹۵، ۱۷:۳۳

فرماندار کرمانشاه مطرح کرد:

اقدامات گسترده جهادگران بی ادعای بسیجی برای رفع محرومیت ها

اقدامات گسترده جهادگران بی ادعای بسیجی برای رفع محرومیت ها

کرمانشاه- فرماندار شهرستان کرمانشاه گفت: جهادگران بی ادعا با روحیه بسیجی تاکنون پروژه های گسترده ای در بخش ها و روستاهای استان کرمانشاه به سرانجام رساندند.

به گزارش خبرنگار مهر، فضل الله رنجبر امروز چهارشنبه در مراسم افتتاح پروژه های محرومیت زدایی کرمانشاه اظهار داشت: جهادگران بی ادعا با روحیه بسیجی تاکنون پروژه های گسترده ای در بخش ها و روستاهای استان عملیاتی شده است.

وی افزود: در راستای ساخت و ساز و مرمت بسیاری از خانه ها و مساجد روستایی بسیج سازندگی با کمک جوانان روستایی توانسته طی این مدت اقدامات شایسته ای انجام دهد.

فرماندار کرمانشاه یکی از سیاستهای دولت را توجه ویژه به مناطق محروم و رفع محرومیت ها عنوان کرد و گفت: به گوشه گوشه این کشور که نگاه می کنیم می بینیم گرچه امکانات محدود است اما به نحو شایسته همه مشغول هستند که محرومیت ها برداشته شود.

وی با بیان اینکه امروز بسیج سازندگی منشاء خیر و برکت و کمک به مردم است، افزود: تبلیغات ما بسیار ضعیف عمل کرده است و دشمن در پی یافتن ضعف ماست تا کوچکترین اشتباه کشور ما را بزرگ نمایی کند.
رنجبر با اشاره به امنیتی که بر کشور حاکم است، اظهار داشت: اگر یکی از ناامنی هایی که در کشورهای دیگر وجود دارد در ایران بود همه در برابر ما قد علم می کردند.

رنجبر همچنین بیان داشت: امروز با تلاش بسیج سازندگی شاهد افتتاح مسجد ابوالفضل عباس(ع) در روستای گرگ آوند هستیم و باید با حضور پرشور اهالی روستا در برپایی نماز در این مسجد مراتب شکرگزاری خود را به جا آورند.

وی در ادامه مردم سرفیروزآباد را مردمی انقلابی و صبور توصیف کرد و اذعان داشت: بحمدالله هیچ گونه ناامنی در این مناطق نداریم.

رنجبر در ادامه سخنانش ابراز داشت: با احداث کانال آب در روستای سرین می توان مردم این روستا را به کار کشاورزی مشغول و به نوعی اشتغالزایی در این منطقه ایجاد کرد.

رنجبر این منطقه را مستعد برای کار دامداری دانست و گفت: با وجود مراتعی که در این منطقه وجود دارد می توان با در اختیار گذاشتن دام و طیور به روستاییان، شغل هایی در راستای اقتصاد مقاومتی ایجاد کرد.

وی با اشاره به صعب العبور بودن چند روستا در منطقه سرفیروز آباد ابراز داشت: در این روستاها که حتی معلم برای تردد از تیوپ استفاده می کند لازم است با کمک بسیج سازندگی یک پل نفر رو احداث شود.

حجت الاسلام اسماعیل قبادی، مدیر کل سازمان تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه به بیان اهمیت مسجد پرداخت و گفت: مسجد باید غریب نماند چرا که بکی از مکانهایی که در قیامت از انسان شکایت می کند مسجد است.

وی افزود: در گذشته تعداد روحانیون اعزامی به روستاها انگشت شمار بودند اما امروزه به یاری خدا و تلاش گروههای محرومیت زدا توانستیم در ماه رمضان بیش از ۷۰ روحانی جهت تبلیغ به روستاهها اعزام کنیم.

حجت الاسلام قبادی ابراز داشت: سعی ما بر این است که برای مساجدی که در روستاها تاسیس می شوند در ماههای محرم، صفر و رمضان یک روحانی مستقر جهت انجام اعمال عبادی و کارهای فرهنگی قرار دهیم.

کد خبر 3927313

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha