۱۸ اسفند ۱۳۹۵، ۱۸:۲۷

ویژه برنامه های بزرگداشت روز شهدا در پاکدشت تشریح شد

ویژه برنامه های  بزرگداشت روز شهدا در پاکدشت تشریح شد

پاکدشت-رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان پاکدشت ویژه برنامه های بزرگداشت روز شهدا در این شهرستان را تشریح کرد.

اکبر رحمانی در گفتگو با خبرنگار مهر ضمن تبریک فرا رسیدن سالروز تاسیس بنیاد شهید و امور ایثارگران اظهار داشت: شهید درخشان ترین و فروزان ترین ستاره آسمان اعتقاد است،تکریم و تعظیم به شهدا تلاشی مقدس است.

وی ادامه داد: شهادت زیباترین غزلی است که با سخنان سرخ و عملی آمیخته با ایثار در جهان رخ نمایی می کند.

رحمانی افزود: بمناسبت فرا رسیدن روز شهید که همزمان با ۲۲ اسفند و سالروز تاسیس بنیاد شهید و امورایثارگران به دستور بنیانگذار جمهوری اسلامی،  امام خمینی(ره) است ویژه برنامه هایی برای یادآوری این روز بزرگ برنامه ریزی شده است.

رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان پاکدشت ادامه داد: در نخستین روز که مصادف با روز جمعه است حجت الاسلام و المسلمین شفیع پور صدری مشاور مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان تهران به عنوان سخنران پیش از خطبه های این هفته نمازجمعه سخنرانی خواهد کرد.

رحمانی ادامه داد: از مهمترین برنامه های این هفته شرکت جمعی از مادران و همسران شهدای شهرستان پاکدشت در کنگره سراسری بزرگداشت روز شهید در تهران است.

وی اظهار داشت: روز یکشنبه با حضور دانش آموزان و مسئولان شهرستان پاکدشت به رسم تقدیر از رشادت های شهدا بر سر مزار مطهرشان حضور خواهیم یافت و با نثار شاخه گلی از این بزرگ مردان و زنان تقدیر خواهیم کرد.

رحمانی افزود: شهدا به حضور ما نیازی ندارند بلکه این ما هستیم که برای جلای دل و روح خود به این حضور نیازمند هستیم و امیدواریم که شهدا شفیع ما در روز قیامت باشند.

کد خبر 3927318

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha