۲۰ اسفند ۱۳۹۵، ۱۳:۳۲

شبکه ایران کالا در مشهد و چند شهر دیگر به بهره برداری رسید

شبکه ایران کالا در مشهد و چند شهر دیگر به بهره برداری رسید

شبکه ایران کالا و فرستنده سوم دیجیتال در مشهد و نیشابور به بهره برداری رسید.

به گزارش خبرگزاری مهر، فرستنده سوم دیجیتال ایستگاه پرقدرت شهید مدرس با حضور علی دارابی معاون امور استان های سازمان صدا و سیما در مشهد افتتاح شد.

در این مراسم که جمعی از مقامات استانی حضور داشتند افتتاح فرستنده سوم دیجیتال و ایستگاه پر قدرت مدرس در نیشابور و فیروزه خراسان رضوی انجام شد. همچنین شبکه ایران کالا که مدتی است راه اندازی شده است به صورت رسمی در مشهد و شهرستان های چناران، تربت جام، فریمان، سرخس، تایباد و نیشابور بهره برداری شد.

دارابی در این مراسم گفت: مهمترین هدف از راه اندازی شبکه ایران کالا حمایت از تولیدات داخلی و کارآفرینی در کشور است و این شبکه بخشی از خدمات خود را برای معرفی کالاهای صنایع کوچک به صورت رایگان در اختیار صنعتگران و صاحبان صنایع قرار می دهد.

وی در تبیین سیاست های رسانه با تاکید بر محوریت حضور مردم در رسانه گفت: مردم و به خصوص جوانان باید خود را در قاب رسانه ببینند و حضور مردم و پیگیری مطالبات آنها مهمترین هدف برنامه سازی است.

معاون امور استان های سازمان صدا و سیما با اشاره به ویژگی های شهر مشهد و حضور میلیونی زائران امام رضا (ع) گفت: باید فرهنگ تکریم زائران امام رضا(ع) بیش از پیش نهادینه شود.

دارابی همچنین افزود: در حوزه تولید فیلم، سریال، انیمیشن و مستند باید نهضت تقویت فیلمنامه نویسی فعال شود و رسانه با ورود به موضوع آسیب های اجتماعی  باید با نشان دادن روح زیبای زندگی این آسیب اجتماعی را تعدیل کند.

دارابی در خصوص موضوع انتخابات نیز گفت: مشارکت گسترده مردم در انتخابات وظیفه مهم رسانه ملی و شبکه های استانی است اما آنچه که در شبکه های استانی بیش از هر چیزی مهم است ورود به انتخابات شوراهاست چرا که مردم باید به خوبی آگاه باشند که معیارهای انتخاب اصلح چیست.

کد خبر 3928425

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha