۲۰ اسفند ۱۳۹۵، ۱۵:۰۲

امام جمعه کاکی:

کاندیداها برای اثبات خود رقیب را تخریب نکنند

کاندیداها برای اثبات خود رقیب را تخریب نکنند

بوشهر- امام جمعه کاکی گفت: کاندیداهای شوراهای اسلامی باید تقوای سیاسی را رعایت کنند و برای اثبات خود دیگران را نفی نکنند.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام محمد محمدی در خطبه های نماز جمعه این هفته  با اشاره به دیدار اعضاء مجلس خبرگان با مقام معظم رهبری، اظهار داشت: در این دیدار رهبر معظم انقلاب با اشاره به اهمیت اجرای اقتصاد مقاومتی در کشور عنوان کردند، باید اثرات اقتصاد مقاومتی را رد زندگی خود ببینند که اکنون اینگونه نیست.

وی افزود: مسئولان باید با احساس مسئولیت در زمینه تحقق احکام اسلامی، مبارزه با استکبارو اعتماد نداشتن به آن، سیادت فرهنگی، حرکات جهادی ومعیشت مردم توجه ویژه ای داشته باشند.

امام جمعه کاکی در خصوص روز راهیان نور عنوان کرد: اردوهای راهیان نور کلاس درس خوبی برای انتقال ارزش‌ها و آموزه‌های دینی است.

وی بیان کرد: در رخدادهای مختلف شاهد آن بودیم که هر زمانی در مسیر رهنمودهای رهبر معظم انقلاب گام برداشتیم از خطرها و آسیب‌ها دور شده‌ایم.

محمدی با اشاره به روز وفات ام البنین (س) تصریح کرد: این روز را به روز تجلیل از مادران شهدا عنوان دادن، افرادی که برای اعتقاد، میهن و پیروزی وطنشان از عزیزترین داشته‌هایشان گذشتند.

وی در خصوص انتخابات شوراهای شهر و روستا بیان کرد: کاندیداهای شوراهای اسلامی باید تقوای سیاسی را رعایت کنند و برای اثبات خود دیگران را نفی نکنند.

کد خبر 3928510

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha