۲۲ اسفند ۱۳۹۵، ۱۳:۳۵

در اقدامی بی نظیر در قشم:

خرید رایگان برای خانواده شهدا/حساب توسط پدرانشانت پرداخت شده است

خرید رایگان برای خانواده شهدا/حساب توسط پدرانشانت پرداخت شده است

قشم - در اقدامی بی نظیر در بندرلافت جزیره قشم، به مناسبت هفته شهدا فروشگاهی خرید البسه را برای خانواده شاهد رایگان اعلام کرده است.

به گزارش خبرنگار مهر، وقتی به بازار معروف لافت قدم می گذارید یک بنر با شعار زیبا چشم هر رهگذری را به خود جلب می کند. شعاری که عمق قدر دانی صاحب فروشگاه را نسبت به خانوداه شهدا را نشان می دهد. شعاری با عنوان؛ «خرید برای خانوداه شهدا رایگان است، حسابشان توسط پدرانشان قبلا پرداخت شده است».

چه خوب است که همه آحاد جامعه در راستای تقدیر و تجلیل از مقام شهدا و بازماندگان آنها، از هیچ کوششی دریغ نکنیم و در مسیر ترویج فرهنگ شهادت حرکت کنیم.

محمد سفاری صاحب فروشگاه گفت: به پاس قدردانی از رشادت های شهدا در راستای تداوم بخشیدن به این انقلاب اسلامی،تمام البسه این فروشگاه از 18اسفند ماه به مدت یک هفته برای خانواده شاهد به صورت رایگان عرضه می شود.

وی افزود: آرامش،امنیت و استقلال کنونی کشور اسلامی مرهون ایثارگری های این عزیان و صبوری و همراهی خانواده های شهدا می باشد و بر هر ایرانی لازم است که در حد توان، در راستای تجلیل از خانوداه ها ی شهدا گام بردارند.

سفاری به فرهنگ ایثار و شهادت اشاره کرد و خاطر نشان کرد: احترام و تجلیل از شهدا یکی از راه های ترویج فرهنگ ایثار و شهادت است تا نسل آینده بدانند که شهدا و خانوداه آنها چه جایگاهی در جامعه دارند و همیشه در دل مردم کشور جاوید خواهند بود.  

کد خبر 3929241

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha