۲۲ اسفند ۱۳۹۵، ۱۶:۲۱

فرمانده انتظامی استان زنجان هشدار داد:

برخورد با مخلان نظم و امنیت در چهارشنبه آخرسال

برخورد با مخلان نظم و امنیت در چهارشنبه آخرسال

زنجان-فرمانده انتظامی استان زنجان گفت: افرادی که در چهارشنبه آخر سال اقدام به سلب آسایش عمومی و برهم زدن نظم جامعه کنند، تا پایان تعطیلات عید نوروز در بازداشت به سر خواهند برد.

به گزاشر خبرگزاری مهر و به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ علی آزادی با اشاره به چهارشنبه آخر سال به شهروندان هشدار داد که در این ایام فرزندان خود را مراقبت و کنترل کنند، ضمن اینکه با تولید و توزیع‌کنندگان مواد محترقه آسیب‌زا نیز طبق قانون، برخورد می‌شود.

وی گفت: افرادی که در چهارشنبه آخر سال اقدام به سلب آسایش عمومی و برهم زدن نظم جامعه کنند، تا 14 فروردین در بازداشت خواهند بودو خودرو رانندگان متخلف نیز توقیف می‌شود.

فرمانده انتظامی استان زنجان با بیان اینکه قاطعیت در انجام ماموریت‌ها و اخلاق‌مداری یکی از رموز موفقیت نیروی انتظامی است، گفت: پلیس ایران اسلامی وظیفه بسیار مهم، حساس و خطیری بر عهده دارد و آن برقراری نظم و امنیت و آرامش در یک کشور اسلامی است.

سرهنگ آزادی تصریح کرد: خودروهایی که برای مردم باعث ایجاد نگرانی و مزاحمت می‌شوند تا بعد از تعطیلات نوروز توقیف می‌شوند. امیدواریم که مردم در این راستا همکاری لازم را داشته باشند.

وی با بیان اینکه کسانی که تخلف می‌کنند طبق قانون و قطعا با هماهنگی قضایی با آن‌ها برخورد می‌شود و تا بعد از تعطیلات نوروز در خدمت آن‌ها خواهیم بود، بیان کرد: پلیس با کسانی که در اتوبان‌ها با نقض قوانین راهنمایی و رانندگی، مرتکب تخلف می‌شوند برخورد می‌کند.

فرمانده انتظامی استان زنجان ادامه داد: آسیب‌هایی که در چهارشنبه آخر سال به برخی از جوانان وارد می‌شود بسیار نگران‌کننده است؛ مایل هستیم چند روز آینده از سال به خوبی سپری شود تا با آسایش وارد سال جدید شویم.

کد خبر 3930600

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha