۲۲ اسفند ۱۳۹۵، ۱۸:۱۲

معاون فرماندار چالوس:

مشکلات نمایشگاه بهاره در چالوس رفع شود

مشکلات نمایشگاه بهاره در چالوس رفع شود

چالوس - معاون فرماندار چالوس با اشاره به برپایی دیرهنگام نمایشگاه بهاره خواستار رفع مشکلات آن شد.

به گزارش خبرنگار مهر، حمید محمدی فیروز عصر یکشنبه در جلسه ستاد تنظیم بازار چالوس با اشاره به نزدیکی ایام نوروز اظهار کرد: در این ایام باقیمانده تا سال جدید بازرسی بازار باید جدی‌تر بوده حضور مسئولان و ناظران بیشتر باشد تا به مردم اجحاف نشود.

وی افزود: برخی سودجویان در صدد فشار به مردم و سو استفاده از فضای به وجود آمده هستند که لازم است دستگاه‌های نظارتی بیش از پیش هوشیار باشند.

معاون فرماندار چالوس با اشاره به برگزاری نمایشگاه‌های بهاره تصریح کزد: این نمایشگاه‌ها فرصتی مناسب برای مردم است تا پوشاک ک سایر مایحتاج خود را به صورت یک جا تهیه کنند و در کنار آن نظارت مناسبی بر قیمت وجود دارد که امکان سو استفاده از قیمت نیست.

محمدی فیروز با تأکید بر لزوم برطرف کردن ایرادات نمایشگاه بهاره ادامه داد: باید خود را با شهرهای همجوار مقایسه کنیم و با بهره‌گیری از تجربیات آنها اشکالات خود را برطرف کنیم.

وی خاطرنشان کرد: یکی از اشکللات این نمایشگاه این بود که دیر شروع شد و در روزهای اول ممکن است خدمات خوبی ارائه نشده باشد.

معاون فرماندار چالوس یادآور شد: قیمت گوشت در بازار نوسان زیادی دارد که اتحادیه قصابان باید ویژه مد نظر قرار گیرد و این مشکل برطرف شود و تمام تلاش ما باید در راستای ایجاد رفاه مردم باشد.

کد خبر 3930678

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha