۲۲ اسفند ۱۳۹۵، ۲۱:۳۳

استاندار یزد:

۷۰ درصد مالیات‌های یزد توسط ۵ واحد صنعتی و معدنی یزد تامین می‌شود

۷۰ درصد مالیات‌های یزد توسط ۵ واحد صنعتی و معدنی یزد تامین می‌شود

یزد ـ استاندار یزد گفت: در حال حاضر ۷۰ درصد مالیات‌های یزد توسط پنج واحد صنعتی در استان یزد تامین می شود.

به گزارش خبرنگار مهر، سید محمد میرمحمدی عصر امروز در جلسه ستاد راهبری و مدیریت اقتصاد مقاومتی اظهار داشت: بسیاری از واحدهای صنعتی استان یزد از این موضوع که بخش قابل توجهی از درآمدهای مالیاتی استان توسط صنایع تامین می شود و این امر به صنایع فشار وارد کرده است، اظهار داشت: این در حالی است که ۷۰ درصد مالیات‌های استان یزد تنها توسط پنج واحد صنعتی و معدنی تامین می شود.

وی عنوان کرد: این واحدها شامل مجتمع صنعتی و معدنی چادرملو، فولاد آلیاژی ایران، شرکت سنگ آهن ایران، فولاد ارفع و ... است.

میرمحمدی ادامه داد: اگر این واحدها به هر دلیلی غیرفعال شوند، درآمد مالیاتی استان یزد ثلث می‌شود.

استاندار یزد در بخش دیگری از سخنان خود درباره افزایش آمار گردشگران خارجی استان یزد اظهار داشت: افزایش گردشگران بر اساس افزایش تعداد هتل‌ها است و اگر طی دو سه سال اخیر شاهد افزایش گردشگران در یزد بوده ایم، به دلیل احداث هتل است و به طور قطع این امر اشتغالزایی نیز به دنبال داشته است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به حضور هوشمندانه بخش خصوصی در حوزه صنعت و معدن بیان کرد: امیدواریم با مشارکت و حضور هوشمندانه بخش خصوصی و ارائه ایده‌های خوب و خلاقانه بتوانیم مشکلات صنایع استان یزد را یکی پس از دیگری حل کرده و شاهد رونق و رفع رکود باشیم.

کد خبر 3930812

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha