۲۴ اسفند ۱۳۹۵، ۱۳:۲۹

فرماندار جم:

توسعه مراکز علمی و دانشگاهی شهرستان جم مورد توجه قرار گیرد

توسعه مراکز علمی و دانشگاهی شهرستان جم مورد توجه قرار گیرد

بوشهر - فرماندار شهرستان جم گفت: توسعه مراکز علمی و دانشگاهی شهرستان جم مورد توجه قرار گیرد.

به گزارش خبرنگار مهر، فتح الله نوروزی صبح سه‌شنبه در آئین معارفه رئیس جدید پیام نور جم گفت: جمعیت شهرستان جم به بالغ بر ۷۰ هزار نفر رسیده و بیشترین رشد استان در جم رقم خورده است.

وی افزود: اگر به دنبال توسعه متوازن هستیم راهی جز پیگیری توسعه علمی نداریم. توسعه علمی باید دغدغه همه شهرستان شود و دغدغه فرماندار جم به تنهایی نمی‌تواند حوزه علمی جم را ارتقا بخشد.

فرماندار جم اضافه کرد: برای توسعه علمی باید مراکز علمی و دانشگاهی را مورد توجه قرار دهیم. جم ظرفیت و پتانسیل های انسانی بسیار خوبی دارد و باید در این راستا به کیفیت بخشی نگاه ویژه‌تری شود.

نوروزی بیان داشت: دانشجویان مراکز علمی جم توانسته‌اند در حوزه علمی خوش بدرخشند و در روزهای گذشته دانشجویان دانشکده فنی و مهندسی طرحی با عنوان ۱۵ تا ۱۵ را برای نوروز آماده کردند که امیدوار بودم شورا و شهرداری جم در اجرای برخی از طرح‌های زیبای ارایه شده دانشجویان همراهی کنند.

وی همچنین در بخش دیگری از صحبت‌های خود تاکید کرد: انتخابات را بی‌طرفانه، سالم قانونی و با مشارکت بالا اجرا خواهیم کرد و انتظار دارم نخبگان علمی جم نقش خود را به عنوان فعالان شورایی در انتخابات پیش رو ایفا کنند.

فرماندار جم با بیان اینکه رئیس دانشگاه پیام نور برادری همراه و پرتلاش بود و از رفتن ایشان ناراحت شدم گفت: دکتر قاسمی را بومی جم می‌دانم و امروز خوشحالم که یک بانوی مدیر بومی به جمع مدیران بانوی جم اضافه شده است.

وی ادامه داد: رئیس جدید دانشگاه پیام نور جم دارای انگیزه‌ای بالاست و انشاءالله  بتواند منشا تحول در حوزه علمی باشد. از زحمات و تلاش‌های دکتر قاسمی صادقانه تقدیر می کنم و برای خانم حاتمی آرزوی موفقیت دارم.

وی اضافه کرد: انتطار دارم با توجه به آمار قابل قبول دانشجوی دانشگاه پیام نور جم، بحث توسعه دانشگاه و اضافه رشته‌های تحصیلات تکمیلی در دستور کار پیگیری جدی رئیس جدید قرار بگیرد.

نوروزی گفت: آماده همکاری با دانشگاه هستیم و از همه عزیزان در دانشگاه پیام نور، شورا و دهیاری علی آباد، شورا و شهرداری جم بابت همراهی ها تشکر می کنم و از خانم الماسی بابت پیگیری‌هایشان برای شهرستان تقدیر می کنم.

کد خبر 3932301

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha