۲۴ اسفند ۱۳۹۵، ۱۵:۳۴

استاندار خوزستان:

ریزگردها علاوه بر ایجاد مشکلات در خوزستان باعث برکت هم شد

ریزگردها علاوه بر ایجاد مشکلات در خوزستان باعث برکت هم شد

اهواز ـ استاندار خوزستان گفت: ریزگردها در عین ایجاد مشکلات برای مردم این استان باعث برکت هم شد یعنی عضوی به نام خوزستان به درد آمد و قراری برای سایر استان ها نماند.

به گزارش خبرنگار مهر، غلامرضا شریعتی ظهر امروز در حاشیه بازدید از طرح درختکاری سپاه پاسداران و بسیج در جاده اهواز ـ ماهشهر با اشاره به اینکه در طول این مدت فعلی نهال ها را تکثیر می کنیم، گفت: ۱۱ هکتار هم رهاسازی آب انجام می دهیم. از مهر ماه به بعد نیز نسبت به ادامه هشت هزار هکتار تا ۴۲.۵ هکتار (۳۴ هکتار باقیمانده) را انجام می دهیم.

وی افزود: از این هشت هزار هکتار دو قسمت شده و نیمی از آن به بسیج و نیمی هم به پیمانکاران و افراد بومی داده شده است.

استاندار خوزستان تصریح کرد: همه فعال هستند و خدا را شاکرم که تمامی افراد همراه با هم فعال بوده و تمامی امکانات نیز برای انجام این کار بسیج شده است.

شریعتی بیان کرد: واقعا این ریزگردها مشکلات بسیاری را برای خوزستان ایجاد کرده ولی یک برکتی برای ایران داشت که بنی آدم اعضای یکدیگرند که در آفرینش ز یک گوهرند، چون عضوی به درد آورد روزگار دگر عضوها را نماند قرار؛ بله عضوی به نام خوزستان به درد آمد و قراری برای سایر استان ها نمانده و همه پای کار این کار بزرگ آمدند و در حال تلاش برای به نتیجه رساندن آن هستند.

کد خبر 3932474

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha