۲۴ اسفند ۱۳۹۵، ۱۵:۱۰

معاون بازرگانی داخلی صنعت و معدن اردبیل:

نظارت ویژه بر بازار اردبیل در ۶ شیفت کاری انجام می‌شود

نظارت ویژه بر بازار اردبیل در ۶ شیفت کاری انجام می‌شود

اردبیل – معاون بازرگانی داخلی صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل از اجرای طرح نظارت ویژه نوروزی بر بازار اردبیل در شش شیفت کاری خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، منصور پناهی بعدازظهر سه‌شنبه در تشریح آخرین اقدامات صنعت و معدن اردبیل در آستانه عید نوروز تصریح کرد: طرح نظارتی از اول اسفند ماه آغاز شده و تا پایان فرودین ماه سال آینده ادامه خواهد داشت.

وی افزود: تمامی واحدهای تولیدی در این طرح نظارت می‌شوند و هرگونه تخلفات از جمله گران‌فروشی رصد می‌شود.

معاون بازرگانی داخلی صنعت، معدن و تجارت استان به آمادگی تلفن ۱۲۴ برای دریافت انتقادات و گزارش‌های مردمی اشاره کرد و گفت: کشیک‌های صنعت و معدن در تعطیلات نوروزی از واحدهای صنفی شامل نانوایی‌ها و خدمات رفاهی و ... بازدید خواهند داشت.

پناهی تأکید کرد: به منظور تأمین کالاهای اساسی نمایشگاه بهاره از ۱۵ تا ۲۲ اسفند ماه برگزار شد که با استقبال مطلوبی از سوی شهروندان همراه شد.

وی افزود: در عین حال ۲۹۰ تن برنج هندی، ۱۵۰ تن برنج سفید و ۵۰ تن شکر خریداری شد و در حال حاضر نیز توزیع می‌شود.

معاون بازرگانی داخلی صنعت، معدن و تجارت استان به برگزاری جشنواره‌های فروش فوق‌العاده فروشگاه‌های زنجیره‌ای با همکاری اتاق اصناف اشاره کرد و بیان داشت: در فروشگاه‌ها تخفیفات ۱۰ الی ۶۰ درصدی اعمال می‌شود.

پناهی با اشاره به پیش‌بینی ارائه تخفیف از سوی مراکز اقامتی افزود: در برخی مواقع تخفیفات اعمال نمی‌شود که لازم است رسیدگی لازم در این خصوص صورت گیرد.

کد خبر 3932509

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha