۲۵ اسفند ۱۳۹۵، ۱۱:۰۵

واکنش یزدانی و قاسمی به افتخار خادمی حرم امام رضا (ع)

واکنش یزدانی و قاسمی به افتخار خادمی حرم امام رضا (ع)

حسن یزدانی و کمیل قاسمی، مدال داران کشتی آزاد ایران در المپیک با موافقت تولیت آستان قدس رضوی خادم حرم امام رضا (ع) شدند.

به گزارش خبرگزاری مهر، کمیل قاسمی در این خصوص با بیان اینکه مدال المپیکش را با افتخار به موزه آستان قدس رضوی اهداء کرده است، گفت: مدال نقره المپیکم را به موزه آستان قدس رضوی اهداء کردم تا در این گنجینه ارزشمند برای آیندگان به یادگار بماند. از حجت السلام و المسلمین رئیسی جهت حسن نظر و پاسخ مثبت به درخواست رسمی برای پذیرش خادمی امام رضا(ع) قدردانی می کنم.

آزادکار وزن ۱۲۵ کیلوگرم تیم ملی در پایان گفت: خادمی حرم امام رضا(ع) یک افتخار بزرگ برای من بعنوان عضو جامعه کشتی محسوب می شود و به آن افتخار می کنم.

حسن یزدانی، مرد طلایی المپیک رو نیز با بیان اینکه خادمی حرم امام رضا (ع) یک افتخار بزرگ استف گفت: پیش از المپیک تصمیم داشتم مدالم را با افتخار به موزه آستان قدس رضوی اهداء کنم که خوشبختانه این افتخار نصیبم شد. خادمی حرم امام رضا(ع) یک افتخار بزرگ برای من محسوب می شود که امیدوارم لیاقتش را داشته باشم.

یزدانی خاطر نشان کرد: این افتخار بزرگ و ارزشمند، روحیه مرا برای ادامه افتخار آفرینی برای ایران اسلامی افزایش می دهد و از حسن توجه تولیت آستان قدس رضوی قدردانی می کنم.

کد خبر 3933179

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha