۲۷ اسفند ۱۳۹۵، ۱۰:۲۸

نماینده جنوب استان در مجلس خبر داد؛

مذاکره با سرمایه‌گذاران ترکیه‌ای برای ساخت باند دوم جم- فیروزآباد

مذاکره با سرمایه‌گذاران ترکیه‌ای برای ساخت باند دوم جم- فیروزآباد

بوشهر - نماینده دیر، کنگان، جم و عسلویه در مجلس شورای اسلامی از سرمایه‌گذاران خارجی برای ساخت باند دوم اتوبان جم – فروزآباد، دعوت کرد.

به گزارش خبرنگار مهر،  با دعوت نماینده دیر، کنگان، جم و عسلویه در مجلس شورای اسلامی از سرمایه‌گذاران خارجی برای ساخت باند دوم اتوبان جم – فروزآباد، در همین راستا به همراه جمعی از نمایندگان شرکت ترک و مسئولان جم و فیروزآباد از این مسیر بازدید کردند.

نماینده جنوب استان بوشهر در مجلس شورای اسلامی صبح جمعه با اشاره به اهمیت ساخت باند دوم این اتوبان گفت: راه اصلی ارتباط جنوب استان بوشهر و غرب استان هرمزگان به استان فارس و راه‌های اصلی کشور از طریق این مسیر است و باید باند دوم آن ساخته شود.

سکینه الماسی در این باره با اشاره گفت: بودجه‌های قطره‌چکانی دولت نه تنها کمکی به پیشرفت پروژه نمی‌کند بلکه گاهی باعث هدررفت بیت‌المال نیز می‌شود. ۱۷ کیلومتر از طول مسیر باند دوم اتوبان جم فیروزآباد در استان بوشهر و مابقی در استان فارس واقع شده است و باید برای ساخت آن اهتمام کنیم.

موافقت وزیر راه برای  سرمایه‌گذاری بخش خصوصی در باند دوم

نماینده دیر، کنگان، جم و عسلویه در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه جلسه‌ای در این خصوص با وزیر راه و شهرسازی برگزار شده است گفت: وزیر راه موافقت خود را اعلام کرده‌اند که بخش خصوصی وارد سرمایه‌گذاری در این پروژه شود و دستورات لازم را نیز داده‌اند و امیدواریم بتوانیم سرمایه‌گذاران ملی و بین‌المللی را برای حضور در حوزه انتخابیه ترغیب و قانع کنیم.

الماسی با بیان اینکه تاکنون حوادث جاده‌ای در این مسیر باعث بروز خسارات جانی و مالی بسیاری برای مردم شده است ادامه داد: بار سنگین ترافیکی و نامناسب بودن مسیر، خانواده‌های زیادی را عزادار کرده و خسارات مالی زیادی برای مردم داشته است که باید چاره‌ای برای آن اندیشیده شود.

این نماینده مجلس از بازنگری در نقشه‌های قبلی این پروژه خبر داد و گفت: از وزارت راه خواسته‌ایم تا با تهیه‌ی نقشه‌های جدید ضمن کاهش مسیر، نقاط حادثه خیز باند دوم، قبل از ساخت حذف شوند.

کد خبر 3934582

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha