۲۷ اسفند ۱۳۹۵، ۱۶:۰۵

شهردار سرعین:

افزایش زیرساخت‌های تفریحی در سرعین ضروری است

افزایش زیرساخت‌های تفریحی در سرعین ضروری است

سرعین- شهردار سرعین بر ضرورت ارتقا زیرساخت‌های تفریح و سرگرمی در این شهرستان گردشگری با مشارکت و همکاری سایر دستگاه‌های متولی شد.

به گزارش خبرنگار مهر، رضا زنده‌دل ظهر جمعه در حاشیه بازدید از طرح گل‌کاری و تنظیف شهری سرعین، به خبرنگار مهر گفت: شهر سرعین نیازمند ارتقا زیرساخت‌های تفریحی است.

وی افزود: ضروری است از زمین‌های اطراف شهر که متعلق به منابع طبیعی است در اختیار شهرداری قرار گیرد تا با جذب سرمایه‌گذاران نسبت به ارتقا زیرساخت‌ها اقدام شود.

شهردار سرعین با بیان اینکه در شهرهای دیگری از جمله مشگین شهر این مهم محقق شده و دستاوردهای مطلوبی داشته است، ادامه داد: شهر سرعین به دلیل شرایط اقلیمی ظرفیت‌های متعددی برای سرمایه‌گذاری دارد.

وی در پاسخ به این سؤال که چرا گردشگری سرعین در سایر ابعاد تبلیغ نمی‌شود و در آب‌های گرم معدنی محدود شده است، اضافه کرد:  تبلیغات بر عهده میراث فرهنگی است و شهرداری نیز سالانه بروشورهایی برای معرفی جاذبه‌ها منتشر می‌کند.

زنده‌دل از آمادگی شهر سرعین برای استقبال از مسافران نوروزی خبر داد و افزود: گل‌کاری معابر، آسفالت‌ریزی و زیباسازی شهر به شکل مطلوبی انجام شده است.

کد خبر 3934755

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha