۲۸ اسفند ۱۳۹۵، ۱۱:۵۰

معاون فرهنگی سازمان اوقاف و امور خیریه:

۲۴۰۰ امامزاده و بقعه متبرکه در کشور مجری طرح آرامش بهاری هستند

۲۴۰۰ امامزاده و بقعه متبرکه در کشور مجری طرح آرامش بهاری هستند

یزد ـ معاون فرهنگی سازمان اوقاف و امور خیریه گفت: در نوروز امسال بیش از ۲ هزار و ۴۰۰ امامزاده و بقعه متبرکه در سراسر کشور مجری طرح آرامش بهاری هستند.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام احمد شرفخانی جمعه شب در مراسم افتتاحیه طرح نوروزی آرامش بهاری امامزادگان و بقاع متبرکه استان یزد در امامزاده سیدجعفر محمد (ع) اظهار داشت: امروز دشمن در تلاش برای هجمه فرهنگی است و شبیخون خود را تا پشت بام خانه ها ادامه داده است.

وی با بیان اینکه امروز بنیان خانواده ها در معرض خطر هستند، افزود: دشمن بنیان خانواده ها را نشانه گرفته و جنگ نرم را در این زمینه آغاز کرده است.

شرفخانی با بیان اینکه رهبر معظم انقلاب نیز در این زمینه هشدارهای بسیاری داده اند، بیان کرد: جنگ فرهنگی دشمن تمام عیار است و خانواده‌ای که احساس کند در حال صلح است به طور قطع آسیب می‌بیند چرا که امروز تانک‌ها در پشت‌بام خانه‌ها و موبایل‌ها قرار گرفته است.

وی افزود: شخصیت‌ها مجازی شده‌اند و حتی در ایام عید نیز هرکس پای موبایل خودش خواهد نشست و زندگی‌ها مجازی شده و اینها ابزار دشمن است که هدف آن سست کردن بنیان خانواده در ایران است و برای آن به صورت کلان هزینه می‌کنند.

شرفخانی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اجرای طرح آرامش بهاری در ۲ هزار و ۴۰۰ بقعه و امامزاده در کشور اظهار داشت: برنامه‌های طرح آرامش بهاری به طور عمده به منظور مصون‌سازی خانواده‌ها و مقابله با جنگ نرم است.

وی افزود: در این برنامه به دنبال تحکیم بنیان خانواده ‌ها هستیم و امیدواریم در سایه‌سار امامزادگان و بقاع متبرکه در قالب طرح‌های مشاوره، آموزشی، فرهنگی بتوانیم به اهداف خود دست پیدا کنیم.

کد خبر 3935012

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha