۲۸ اسفند ۱۳۹۵، ۱۰:۴۶

مدیرکل کمیته امداد استان مرکزی:

یک هزار و ۴۵۰ نفر از ایتام استان مرکزی عیدی دریافت می کنند

یک هزار و ۴۵۰ نفر از ایتام استان مرکزی عیدی دریافت می کنند

اراک- مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان مرکزی گفت: یک هزار و ۴۵۰ نفر از ایتام تحت پوشش کمیته امداد استان مرکزی در آستانه سال جدید، ۷۲۰میلیون ریال عیدی دریافت خواهند کرد.

قنبر موسی نژاد در گفت و گو با خبرنگار مهر اظهار داشت: یک هزار و ۴۵۰ نفر از ایتام تحت پوش کمیته امداد استان مرکزی در آستانه سال جدید، ۷۲۰میلیون ریال عیدی دریافت خواهند کرد که ۳۰۰ میلیون ریال از این میزان عیدی توسط اداره کل اوقاف و امور خیریه استان مرکزی به ۶۰۰ نفر از ایتام اهدا خواهد شد.

وی افزود: همچنین ۴۲۰ میلیون ریال نیز از سوی استانداری مرکزی به منظور اکرام ۸۵۰ نفر از ایتام تحت پوشش کمیته امداد استان، اعطا می شود.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان مرکزی بیان کرد: این هدایا در قالب هدیه نقدی ۵۰ هزار تومانی برای هر نفر به ایتام تحت پوشش کمیته امداد استان اهدا خواهد شد.

موسی نژاد در بخش دیگر سخنان خود اظهار داشت: از ابتدای سال جاری تاکنون از سوی کمیته امداد استان مرکزی ۴۸۰ میلیارد ریال کمک بلاعوض و ۲۲۰ میلیارد ریال نیز در قالب تسهیلات به مددجویان این نهاد پرداخت شده است

وی تصریح کرد: همچنین امسال مجموعا ۲۱ میلیارد و ۶۵۰ میلیون ریال عیدی به مددجویان تحت پوشش کمیته امداد استان مرکزی پرداخت شده است.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان مرکزی بیان کرد: ۴۱ میلیارد ریال در جشن نیکوکاری امسال در استان مرکزی جمع آوری شد که شامل ۱۶ میلیارد ریال کمک های نقدی و مابقی غیرنقدی است.

وی ادامه داد: طی سال جاری بیش از شش هزار دانش آموز و دانشجوی تحت پوشش کمیته امداد استان، از خدمات حمایتی و فرهنگی این نهاد بهره مند شدند.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان مرکزی افزود: از این تعداد، پنج هزار و ۲۰۰ دانش آموز و ۹۲۵ دانشجوی عضو خانواده های تحت پوشش این نهاد هستند که از کمک های فرهنگی، کمک هزینه شهریه و لوازم و دیگر خدمات کمیته امداد امام خمینی (ره) استان مرکزی برخوردار شده اند.

موسی نژاد بیان کرد: طی سال جاری ۳۷هزار خانوار علاوه بر خدمات معمول از دیگر خدمات کمیته امداد بهره بردند و به ۸۵۰ خانوار در زمینه اجاره مسکن مساعدت شده و یک هزار و ۱۷۰ مورد جهیزیه نیز برای دختران تحت پوشش مهیا و تحویل داده شده است.

کد خبر 3935121

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha