۲۸ اسفند ۱۳۹۵، ۱۹:۲۱

استاندار همدان:

هیئت‌های نظارت بر انتخابات از حق مردم مواظبت کنند

هیئت‌های نظارت بر انتخابات از حق مردم مواظبت کنند

همدان - استاندار همدان گفت: هیئت‌های نظارت بر انتخابات برای مواظبت از حق مردم رفاقت و تعامل کنند.

به گزارش خبرنگار مهر، محمدناصر نیکبخت ظهر شنبه در بازدید از ستاد انتخابات استان همدان با بیان اینکه از همت و حمیت اعضای ستاد انتخابات استان همدان در انجام وظایف که تاکنون با هماهنگی و خوب بوده، تشکر می‌کنم، گفت: ستاد انتخابات استان همدان با توجه به سوابق خوب و تجربیات رئیس و دبیر آن باید همچنان در کشور بدرخشد.

وی گفت: اینکه همه امور بر اساس دستور العمل با پیش بینی های لازم انجام می شود، رضایت بخش است.

نیکبخت با بیان اینکه موظفیم انتخابات را  بدون هیچ اشکالی برگزار کنیم زیرا ما امانتدار مردم هستیم، گفت: باید انتخابات را بدون اجحاف، ظلم و بدور از هر گونه اعمال نظر مانند انتخابات گذشته برگزارکنیم.

وی با تاکید بر اینکه هر دو انتخابات سال ۹۶ مهم است، گفت: باید همه مواظبت کنیم تا در مراحل انتخابات حقی از کسی ضایع نشود.

استاندار همدان با بیان اینکه هیئت های نظارت باید برای مواظبت از حق مردم رفاقت و تعامل کنند، گفت: با توجه به سابقه و تجربه خوب اعضای ستاد انتخابات، در اجرای انتخابات مشکلی نخواهیم داشت و امیدواریم این انتخابات را بخوبی انجام دهیم.

استاندار همدان بابیان اینکه همکاران ما پذیرفته اند در ایام نوروز در اختیار ستاد باشند و این ارزشمند است، گفت: استان همدان باید در اجرای انتخابات در بین ۳۱ استان کشور، برتر باشد.

کد خبر 3935551

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha