۲۸ اسفند ۱۳۹۵، ۲۱:۰۷

فرمانده تیپ ۳۲ انصارالحسین(ع) استان همدان:

نصب تصاویر شهدای شاخص همدان درمسیر عبور گردشگران اقدامی ارزشی است

نصب تصاویر شهدای شاخص همدان درمسیر عبور گردشگران اقدامی ارزشی است

همدان - فرمانده تیپ ۳۲ انصارالحسین(ع) همدان گفت: نصب تصاویر شهدای شاخص همدان درمسیر عبور گردشگران اقدامی ارزشی از سوی شهرداری است.

به گزارش خبرنگار مهر، سردار مهدی فرجی عصر شنبه در بازدید از ستاد تسهیلات نوروزی شهرداری همدان نصب بنر و تصاویر شهدای شاخص شهر و استان همدان در نقاط مختلف شهر همدان را اقدامی شایسته و ارزشی از سوی شهرداری همدان عنوان کرد.

سردار فرجی با بیان اینکه ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و تبیین ارزش‌ها و اعتقادات شهدا از مسائلی است که متولیان فرهنگی جامعه باید به آن توجه داشته باشند، افزود: زنده نگه‌داشتن یاد و خاطره شهدا تکلیفی همگانی است و باید به فراخور توانایی و ظرفیت‌های در اختیار در این زمینه مشارکت کرد.

سردار فرجی نصب تصاویری از سردارشهید «سعید قهاری سعید» و شهید «سعید شالی» از شهدای شاخص استان همدان در نقاط مختلف شهر را باعث دلگرمی خانواده های آنان برشمرد و گفت: این اقدام نشان می دهد که شهدا فراموش نشده و در یادها مانده اند.

فرمانده تیپ ۳۲ انصارالحسین(ع) همدان با تاکید بر اینکه مزین کردن چهره شهر به تصاویر شهدای استان همدان موجب الگو گیری جوانان از زندگی و توجه آنان به وصیت نامه شهدا خواهد شد، گفت: آشنایی نسل جوان با انگیزه‌ها و اهداف شهدا مسئله ای است که دستگاه‌های آموزشی و فرهنگی باید در این زمینه برنامه‌ریزی منسجم و دقیق داشته باشند.

سردار فرجی ایجاد نمایشگاه شهدا در کنار سفره هفت سین شهرداری و ستاد تسهیلات نوروزی شهرداری همدان را نشان از قدردانی مسئولین و خدمت گذران از مقام شامخ شهدا دانست.

وی همچنین از برنامه ریزی انجام شده درراستای تقویت آمادگی همدان برای میزبانی شایسته از مسافران اظهار خشنودی کرد و افزود: شهرداری با فضاسازی مطلوب و استفاده از المان ها و تبلیغات محیطی، امنیت، آرامش و نشاط خاصی به شهر همدان بخشیده که قابل تقدیر و تحسین است.

کد خبر 3935565

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha