۲ فروردین ۱۳۹۶، ۱۳:۰۷

رئیس پلیس‌راه خراسان شمالی مطرح کرد:

واژگونی خودرو بیشترین عامل حوادث جاده‌ای در خراسان شمالی

واژگونی خودرو بیشترین عامل حوادث جاده‌ای در خراسان شمالی

بجنورد- رئیس پلیس‌راه خراسان شمالی گفت: از ابتدای طرح نوروزی تاکنون، بیشترین آمار مصدومان حوادث جاده‌ای در استان براثر واژگونی خودرو رقم خورده است.

سرهنگ علیرضا حسین زاده در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به اجرای طرح نوروزی، اظهار کرد: از ابتدای اجرای این طرح تاکنون، عامل واژگونی خودرو، بیشترین حوادث را در جاده‌های استان رقم‌زده است.

حسین زاده با تاکید بر اینکه بیشترین عامل حوادث جاده‌ای در خراسان شمالی مربوط به واژگونی خودرو است، از رانندگان درخواست کرد رعایت فاصله طولی مناسب و سرعت مطمئنه را مدنظر داشته باشند.

وی بابیان اینکه خستگی و خواب‌آلودگی رانندگان سبب بروز حوادثی همانند واژگونی خودرو می‌شود از رانندگان و مسافران درخواست کرد در ساعات پایانی شب از رانندگی اجتناب کنند.

وی توقف و استراحت ۱۵ دقیقه‌ای از سوی رانندگان، به ازای هر دو ساعت رانندگی مداوم را برای رفع خستگی و تضمین سفری ایمن برای مسافران ضروری دانست.

تردد در جاده‌های خراسان شمالی روان است

رئیس پلیس‌راه خراسان شمالی همچنین با اشاره به تردد روان در جاده‌های استان، عنوان کرد: از ساعات اولیه ظهر امروز چهارشنبه افزایش محسوس تردد در محورهای استان وجود دارد.

سرهنگ حسین زاده اظهار کرد: این افزایش تردد تا ساعت ۲۱ ادامه دارد و به رانندگان توصیه می‌شود در سفر خود مدیریت زمان را در نظر داشته باشند.

وی با اشاره به وضعیت جوی خراسان شمالی، از مه گرفتگی محدوده دشت، گردنه امین‌الله و وزش باد شدید در محورهای آشخانه- چمن بید، بجنورد-شیروان- فاروج و محور راز خبر داد.

وی با تأکید بر بارندگی در بیشتر محورهای خراسان شمالی و وقوع مه گرفتگی، نسبت به لغزندگی سطح جاده‌های استان و ضرورت رعایت موارد ایمنی، به رانندگان و مسافران هشدار داد.

کد خبر 3937238

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha