۲ فروردین ۱۳۹۶، ۱۵:۵۸

رئیس پلیس راه استان بوشهر مطرح کرد؛

محورهای ارتباطی بوشهر با خوزستان و فارس پرترددترین مسیرهای استان

محورهای ارتباطی بوشهر با خوزستان و فارس پرترددترین مسیرهای استان

بوشهر - رئیس پلیس راه استان بوشهر گفت: محورهای ارتباطی استان بوشهر با خوزستان و فارس پرترددترین مسیرهای استان بوشهر طی روزهای نخست نوروز هستند.

سرهنگ جابر پاپری در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: در نخستین روز تعطیلات نوروزی ۳۲ هزار و ۸۷۹ دستگاه خودرو از محورهای مختلف وارد استان بوشهر شده‌اند که بیانگر افزایش ۱۰ درصدی نسبت به سال قبل است.

وی با اشاره به اینکه طی ۲۴ ساعت گذشته تصادفی در محور راه‌های استان بوشهر رخ نداده است، خاطرنشان کرد: افزایش ایمنی راه‌های استان و رعایت قوانین توسط رانندگان از مهم‌ترین عوامل عدم تصادف بوده است.

رئیس پلیس راه استان بوشهر از محور خروجی استان بوشهر از دیلم به سمت استان خوزستان به عنوان پرترددترین مسیر نام برد و افزود: محور ارتباطی استان بوشهر به استان فارس نیز از دیکر مسیرهای پرتردد است.

پاپری با اشاره به ممنوعیت رفت و آمد کامیون‌های حامل مصالح ساختمانی و موتورسیکلت‌ها در جاده‌ها گفت: این محدودیت ترافیکی از۲۵ اسفند آغاز شده و تا ۱۴ فروردین ادامه دارد.

وی بی‌توجهی به جلو را عامل مهم در  تصادفات دانست و تاکید کرد: از رانندگان تقاضا می‌شود با رعایت فاصله طولی، توجه به جلو، سرعت مجاز و اطمینان بخش، الزام سرنشینان به بستن کمربند ایمنی و پرهیز از تخلفات از جمله صحبت با تلفن همراه از ایجاد تصادف جلوگیری کنند.

رئیس پلیس راه استان بوشهر به رانندگان توصیه کرد که در زمان  احساس خستگی با توقف خودرو  استراحت کنند زیرا بسیاری از واژگونی‌ها در ۳۰ کیلومتری مقصد و به سبب خستگی راننده رخ می‌افتد.

کد خبر 3937374

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha