۳ فروردین ۱۳۹۶، ۲۱:۲۷

مدیر شرکت نفت قم به مهر خبر داد:

رشد ۱۰ درصدی مصرف بنزین در قم/ سوخت کافی ذخیره شده است

رشد ۱۰ درصدی مصرف بنزین در قم/ سوخت کافی ذخیره شده است

قم - مدیر شرکت ملی پخش فراورده‌های نفتی منطقه قم گفت: مصرف بنزین در قم از ۳۰ اسفندماه ۹۵ تا روز گذشته ۱۰ درصد رشد داشته است.

محسن وزارتی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: از روز ۳۰ اسفندماه ۹۵ تا روز گذشته ۵ میلیون و ۳۲۱ هزار لیتر بنزین در استان قم توزیع شده است که از این میزان ۴ میلیون و ۹۸۷ هزار لیتر بنزین معمولی و ۳۳۴ هزار لیتر بنزین سوپر بوده است.

وی با اعلام رشد ۱۰ درصدی مصرف بنزین نسبت به مدت مشابه سال گذشته گفت: در سال گذشته میزان بنزین توزیعی در همین تاریخ در استان قم ۴ میلیون و ۷۷۱ هزار لیتر بوده است که از این میزان ۴ میلیون و ۴۰۷ هزار لیتر بنزین معمولی و ۳۶۴ هزار لیتر بنزین سوپر بوده است.

وی از اعمال تمهیدات ویژه پلیس راهور نسبت به تردد خودروهای سنگین در محورهای استان خبر داد و گفت: میزان نفت و گاز یا گازوئیل مصرف شده در استان قم از آغاز سفرهای نوروزی تا روز گذشته، یک میلیون و ۲۲۴ هزار لیتر بوده است.

وزارتی افزود: در سال گذشته یک میلیون و ۴۵۴ هزار لیتر گازوئیل در سطح استان توزیع شد که امسال نسبت به همین تاریخ در سال گذشته ۱۹ درصد کاهش داشته است.

مدیر شرکت ملی پخش فراورده‌های نفتی منطقه قم با بیان اینکه بیشترین بنزین توزیعی در جایگاه‌های عرضه سوخت داخل شهر بوده است خاطرنشان کرد: به طور میانگین روزانه یک میلیون و ۴۵۸ هزار لیتر سوخت در استان قم توزیع شده است.

وی محور سلفچگان را به عنوان پرمصرف‌ترین محور در استفاده از گازوئیل یاد کرد و افزود: ذخیره بنزین و نفت و گاز به میزان لازم در استان وجود دارد و تا پایان سفرهای نوروزی هیچ مشکلی در این زمینه نخواهیم داشت.

گفتنی است طرح نظارت کیفی و کمی بر جایگاه‌های عرضه سوخت استان قم از ۲۸ اسفندماه ۹۵ تا ۱۴ فروردین ماه ۹۶ در حال اجراست.

کد خبر 3937961

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha