۱۰ فروردین ۱۳۹۶، ۲۰:۳۱

رئیس هیئت سوارکاری گنبدکاووس:

کورس اسبدوانی بهاره کشور در گنبد و آق قلا برگزار می‌شود

کورس اسبدوانی بهاره کشور در گنبد و آق قلا برگزار می‌شود

گنبدکاووس – رئیس هیئت سوارکاری گنبدکاووس گفت: رقابت‌های کورس اسبدوانی بهاره کشور در فصل جدید به میزبانی مشترک گنبدکاووس و آق قلا برگزار خواهد شد.

نوربردی توسلی در گفتگو با خبرنگار مهر، اظهار کرد: هفته نخست رقابت‌های کورس اسبدوانی بهاره کشور، پنجشنبه ۱۷ فروردین در گنبد و هفته دوم هم جمعه ۱۸ فروردین در آق قلا برگزار می‌شود.

وی افزود: در مجموع ۱۲ هفته برای برگزاری این فصل پیش بینی شده که این رقابت‌ها تا قبل از آغاز ماه مبارک رمضان به پایان برسد.

وی تصریح کرد: آغاز کورس اسبدوانی پاییزه در سال گذشته قرار بود در آق قلا باشد که بنا به دلایلی به گنبد انتقال یافت و به همین دلیل کورس بهاره امسال به صورت مشترک در گنبد و آق قلا برگزار خواهد شد.

رئیس هیئت سوارکاری گنبدکاووس در خصوص آزمایش دوپینگ و پرداخت جوایز گفت: آزمایش‌های دوپینگ در فرانسه انجام می‌شود و اعلام جواب آن بین ۱۰ تا ۴۰ روز طول خواهد کشید.

توسلی افزود: تا کنون جوایز اسب‌های برتر کورس پاییزه گنبد تا هفته بیست و هشتم پرداخت شده و دو هفته پایانی هم به محض دریافت جواب آزمایش دوپینگ پرداخت خواهد شد.

وی ادامه داد: رقابت‌های کورس اسبدوانی تابستانه کشور با هماهنگی فدراسیون سوارکاری پس از ماه مبارک رمضان در بندرترکمن برگزار خواهد شد.

به گزارش خبرنگار مهر، مدیریت برگزاری رقابت‌های کورس اسبدوانی در گلستان پس از حدود دو دهه به استان واگذار شد و هیئت سوارکاری شهرستان گنبدکاووس به عنوان مجری این رقابت‌ها را برگزار می‌کند.

مسابقات کورس اسبدوانی در استان گلستان هر ساله در شهرستان‌های گنبدکاووس، آق قلا و بندرترکمن برگزار می‌شود و علاقمندان بسیار زیادی را به مجموعه‌های سوارکاری این سه شهرستان می‌کشاند.

کد خبر 3941625

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha