۱۵ فروردین ۱۳۹۶، ۱۵:۳۴

اعضای باند سرقت محتویات خودرو در خمین دستگیر شدند

اعضای باند سرقت محتویات خودرو در خمین دستگیر شدند

اراک- فرمانده انتظامی شهرستان خمین گفت: در عملیات ماموران انتظامی خمین سه نفر از اعضای باند سرقت محتویات خودرو در این شهر دستگیر شدند.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از پایگاه پلیس، محمدعلی گودرزی اظهار داشت: در پی وقوع چندین فقره سرقت در ایام نوروز در سطح شهرستان خمین موضوع در دستور کار ماموران انتظامی این شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: در تحقیقات اولیه پلیس مشخص شد سارقان با سرقت خودرو از محل متواری شده و در یک مکان خلوت در سطح شهر اقدام به سرقت محتویات داخل آن کرده و خودرو را رها می کردند.

گودرزی بیان داشت: با ادامه تحقیقات پلیس شهرستان، سرنخ هایی از اعضای این باند به دست آمد و سارقان در مدت زمانی کوتاه از وقوع اولین سرقت، شناسایی و در عملیاتی غافلگیرانه دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی خمین تصریح کرد: در بازجویی های صورت گرفته سارقان به پنج فقره سرقت محتویات خودرو در شهرستان خمین اعتراف کردند.

وی با اشاره به کشف مقادیری از اموال مسروقه خاطرنشان کرد: متهمان پس از تشکیل پرونده به مراجع قضایی معرفی شدند.

گودرزی در پایان اظهار داشت: عدم تجهیز خودرو به لوازم ایمنی و هشداردهنده و همچنین قفل پدال و فرمان و رها کردن خودرو در محل های نا امن بدون رعایت اصول امنیتی از عوامل زمینه ساز اصلی در سرقت خودرو است که باید نسبت به این مسائل توجه بیشتری صورت گیرد.

کد خبر 3944401

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha