۱۶ فروردین ۱۳۹۶، ۱۰:۱۷

معاون سیاسی وامنیتی استاندارکردستان:

کاندیداها فضای انتخاباتی را به سمت برنامه محور بودن سوق دهند

کاندیداها فضای انتخاباتی را به سمت برنامه محور بودن سوق دهند

سنندج-معاون سیاسی و امنیتی استانداری کردستان گفت: کاندیداها باید سعی کنند فضای انتخاباتی را به سمت برنامه محور بودن سوق دهند تا با اقبال عمومی مردم روبه رو شوند.

به گزارش خبرنگار مهر، علیرضا آشناگر صبح امروز چهارشنبه در جمع شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر سنندج با اشاره به در پیش بودن انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای شهر و روستا در سال جاری گفت: کاندیداهای شوراهای شورای شهر باید  با ایجاد فضای رقابتی سالم زمینه انتخاب اصلح را برای مردم فراهم کنند.

وی  با اشاره به اینکه بیان مشکلات از سوی کاندیداهای شورای شهر باعث رفع مشکلات نخواهد شد، عنوان کرد: کاندیداها باید با ارائه برنامه منسجم و دقیق زمینه رفع مشکلات را در آینده فراهم کنند.

وی بیان کرد: کاندیداها فضای انتخاباتی را به سمت برنامه محور بودن سوق دهند تا با اقبال عمومی مردم روبه رو شوند.

معاون سیاسی وامنیتی استاندار کردستان اظهار داشت: تامین منابع مالی برای اجرای طرح ها و همچین پرداخت حقوق کارکنان همواره کار را برای شهرداریها در چند سال اخیر بسیار سخت ودشوار کرده است.

آشناگر با بیان اینکه شوراهای شهر به عنوان بازوی توانمند شهرداری‌ها باید با تعامل و همفکری زمینه خدمات رسانی شایسته به شهروندان را فراهم کنند، گفت : شورای شهر و شهرداری سنندج در سال گذشته در سایه تعامل و دوری از هرگونه حاشیه ای عملکرد بسیار مناسبی را  از خود به جای گذاشتند.

وی ادامه داد: باور اتمام چندین طرح عمرانی بزرگ در سطح شهر در سال گذشته توسط شهرداری با وجود کمبود منابع مالی بسیار سخت بود  که خوشبختانه با اتمام این طرح ها بار دیگر دیدگاه مردم نسبت به مجموعه شهرداری کاملا تغییر کرد.

وی بیان کرد: تعامل و همفکری اعضا شورای شهر با مجموعه مدیریتی شهرداری باعث خدمات ارزنده در سطح شهر شد و مردم هم از همکاری و همراهی این  دو نهاد مردمی منفعت لازم  رابردند.

معاون سیاسی وامنیتی استاندار کردستان از تلاش های شبانه روزی کارکنان شهرداری در سال گذشته که باعث رضایتمندی شهروندان  شد تشکر کرد و گفت: امیدواریم در سال جاری  با تعامل سازنده در جهت توسعه و آبادانی و همچین رفع مشکلات مردم گام برداریم.

کد خبر 3944882

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha