۲۲ فروردین ۱۳۹۶، ۱۰:۴۳

پوریا مرادی در گفتگو با مهر:

«مَکِشِ شِکَم» به اصلاح رنگ رسید/ فیلمی درباره ولع غذا خوردن

«مَکِشِ شِکَم» به اصلاح رنگ رسید/ فیلمی درباره ولع غذا خوردن

کارگردان «مکش شکم» که این فیلم کوتاه را درباره ولع غذاخوردن آدم ها ساخته می‌گوید این موضوع مدت‌ها توجه او را به خود جلب کرده بود.

پوریا مرادی کارگردان عرصه فیلم کوتاه در گفتگو با خبرنگار مهر درباره جدیدترین فعالیت های خود گفت: به تازگی فیلمبرداری یک فیلم کوتاه ۱۴ دقیقه ای با عنوان «مکش شکم» را به پایان رسانده ام و این فیلم هم اکنون در مرحله اصلاح رنگ است و تا یک ماه دیگر آماده نمایش می شود.

وی افزود: هرچند من برای جشنواره ها نمی سازم اما در نظر دارم در صورت آماده شدن این فیلم، آن را به جشنواره فیلم کوتاه تهران ارسال کنم.

مرادی عنوان کرد: این اثر درباره زن و مردی است که یک شب برای پیدا کردن محلی برای غذا خوردن هستند و به جاهای مختلفی سر می زنند. من فیلمنامه «مکش شکم» را از قبل داشتم و به همین دلیل اقدام به ساخت آن کردم البته این موضوع امروزه به خصوص در تهران بسیار پررنگ شده است به طوری که وقتی من در خیابان ستارخان رفت و آمد می کنم این ولع مردم برای غذا خوردن را می بینم و همیشه این موضوع برایم جذاب و جالب بوده است.

وی در پایان بیان کرد: در حال حاضر اصلاح رنگ این اثر را سامان مجدوفایی انجام می دهد، البته با چند نفر برای ساخت موسیقی آن هم در حال مذاکره هستیم.

کد خبر 3944949

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha