۱۶ فروردین ۱۳۹۶، ۱۴:۵۲

در ایام نوروز؛

ماموریت‌های اورژانس شهرستان جم ۱۶ درصد افزایش یافت

ماموریت‌های اورژانس شهرستان جم ۱۶ درصد افزایش یافت

بوشهر - رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان جم گفت: در نوروز امسال، ماموریت‌های اورژانس شهرستان جم ۱۶ درصد افزایش یافت.

به گزارش خبرگزاری مهر، احمد قاسمی اظهار داشت: مراکز خدمات جامع سلامت شهرستان جم در نوروز ۹۶، به چهار هزار و ۹۲۶ نفر خدمات بهداشتی درمانی ارایه کردند.

وی افزود: در طرح نوروزی، مراکز خدمات جامع سلامت شهرستان جم آماده ارائه خدمات به شهروندان و مهمانان نوروزی بوده‌اند که دو هزار و ۹۹۲ نفر به پزشک عمومی مراجعه که بیشترین آمار مراجعه را به خود اختصاص داده است.

قاسمی افزود: در این بازه زمانی، تعداد ۱۳۹ نفر از خدمات دندانپزشکی بهره برده و ۵۳۷ نفر توسط آزمایشگاه‌های مراکز جم و ریز پذیرش و خدمات موردنیاز خود را دریافت کرده‌اند.

رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان جم عنوان داشت: خدماتی از قبیل تزریقات و پانسمان، واکسیناسیون، موارد طغیان نیز از دیگر خدمات ارایه شده توسط مراکز خدمات جامع سلامت شهرستان جم در نوروز ۹۶ بوده است.

معاون بهداشتی شبکه بهداشت و درمان شهرستان جم نیز عنوان داشت: مأموریت‌های اورژانس ۱۱۵ شهرستان جم در نوروز ۹۶ نسبت به مدت مشابه سال قبل، حدود ۱۶ درصد افزایش داشته است.

اصغر نوروز زاده اظهار داشت: تعداد کل مأموریت‌های اورژانس ۱۱۵ شهرستان در نوروز امسال ۶۷ مورد بوده است و این در حالی است که این تعداد در مدت مشابه سال قبل ۵۸ مورد بوده که حاکی از افزایش ۱۶ درصدی حوادث در شهرستان است.

کد خبر 3945374

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha