۱۶ فروردین ۱۳۹۶، ۱۴:۵۴

ویژه بانوان؛

آغاز به کار اولین کانال تخصصی با موضوع نماز و سبک زندگی

آغاز به کار اولین کانال تخصصی با موضوع نماز و سبک زندگی

مسعود دریس مدیر روابط عمومی و امور استان های ستاد اقامه نماز در خصوص راه اندازی اولین کانال تخصصی با موضوع نماز و سبک زندگی ویژه بانوان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، مسعود دریس مدیر روابط عمومی و امور استان های ستاد اقامه نماز در خصوص راه اندازی اولین کانال تخصصی با موضوع نماز و سبک زندگی ویژه بانوان توضیح داد.

وی گفت: با توجه به رسالت بانوان فهیم و فرهیخته ایران اسلامی در خصوص تربیت نسل صالح و اهمیت نماز در این رابطه ، برآن شدیم تا از ظرفیت ها ، استعدادها و خلاقیت های سرشار زنان و دختران کشور عزیزمان ایران نهایت بهره را برده و بتوانیم با همت و تلاش مضاعف علاقمندان در حوزه نشر معارف غنی دینی و انقلابی ، گامی در راستای تحقق اهداف نظام اسلامی در فضای مجازی و شبکه های اجتماعی برداشته باشیم . 

دریس خاطر نشان کرد در حوزه نشر معارف دین و فعالیت در فضای مجازی آنچه مهم است ، شناخت مخاطب و نیازهای او و پس از آن تولید محتوای غنی و فاخر در قالب های جذاب و اثرگذار می باشد که سعی شده است در این بخش با تشکیل تیم های تخصصی و حضور کارشناسان خبره ، فعالیت های خود را طراحی کرده و پیش ببریم . 

مدیر روابط عمومی و امور استان ها همچنین به کانال های قرار هفده ویژه عموم هموطنان و کانال نیک ویژه کودک و نوجوان اشاره کرد و افزود در شش ماه دوم سال گذشته هزاران تابلو نوشته ، گیف ، استیکر ، بروشور ، کتابچه و دیگر محصولات مورد نیاز مخاطبان تولید و ده ها مسابقه جذاب را طراحی و در شبکه های اجتماعی به اجرا گذاشته ایم که الحمدلله با استقبال بسیار خوب مردم شریف و ولایتمدار ایران زمین مواجه شده ایم .

دریس در پایان از همه بانوان ایرانی جهت عضویت در کانال تخصصی صدف دعوت به عمل آورد و اهداف راه اندازی این کانال را اینگونه برشمرد .

در این کانال به احکام ویژه بانوان ، شیوه های دعوت فرزندان به نماز ، آداب و اسرار ، فلسفه و آثار نماز ، اهمیت نماز ، نقش نماز در شکل گیری سبک زندگی مومنانه ، نقش نماز در تربیت انسان صالح و .... اشاره کرد . علاقمندان به عضویت در کانال می توانند از namaz_sadaf@ نسبت به عضویت خود اقدام نمایند .

کد خبر 3945376

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha