۱۷ فروردین ۱۳۹۶، ۱۴:۰۵

به دلیل استقبال مردم؛

غرفه های توزیع میوه عید درکردستان تا پایان فروردین ماه دایر است

غرفه های توزیع میوه عید درکردستان تا پایان فروردین ماه دایر است

سنندج- مدیر تنظیم بازار سازمان جهاد کشاورزی استان کردستان گفت: به دلیل استقبال خوب شهروندان برای نخستین بار غرفه های توزیع میوه عید در استان تاپایان فروردین ماه دایر هستند.

شهریار حنیفی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر با اشاره به اینکه کار توزیع میوه شب عید از ۲۵ اسفند سال قبل در سطح استان آغاز شد، گفت: قرار بود این اقدام تا ۱۴ فروردین ۹۶ ادامه داشته باشد اما به دلیل استقبال خوب مردم و نیامدن میوه نوبرانه به بازار توزیع آن تا پایان فرودین تداوم دارد.

وی با بیان اینکه امسال یک هزار و ۸۴۰ تُن سیب و پرتقال مرغوب برای توزیع در مناطق مختلف استان تهیه شد، عنوان کرد: این مقدار میوه در راستای تهیه و در دسترس قرار داشتن میوه شب عید شهروندان تهیه شده که شامل یک هزار و ۳۵۰ تن پرتقال و ۴۹۰ تن سیب است.

وی بیان کرد: به منظور جلب رضایت شهروندان، پرتقال مرغوب از استان مازندران و سیب هم از شهرستان اشنویه استان آذربایجان غربی خریداری شده است.

مدیر تنظیم بازار سازمان جهاد کشاورزی کردستان  با بیان اینکه تاکنون یک هزار و ۵۷ تُن پرتقال و ۴۲۰ تن سیب در شهرستان های مختلف استان توزیع شده است، اضافه کرد: ۷۵ غرفه در سطح استان برای توزیع میوه شب عید راه اندازی شده که از این تعداد، ۱۹ غرفه در سنندج بوده و کار توزیع میوه شب عید با نظارت سازمان صنعت، معدن و تجارت انجام می شود.

حنیفی  اضافه کرد: فروشگاه های زنجیره ای و معتبر می توانند با مراجعه به سازمان جهاد کشاورزی نسبت به معرفی به غله و خدمات بازرگانی اقدام کنند تا این اقلام در زمان مشخص در اختیار مصرف کننده گان قرار گیرد.

کد خبر 3945977

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha