۱۸ فروردین ۱۳۹۶، ۱۸:۲۵

گزارش تمرین امروز استقلال؛

هافبک اخراجی به تمرینات برگشت/ صحبت های سرمربی با دو کاپیتان

هافبک اخراجی به تمرینات برگشت/ صحبت های سرمربی با دو کاپیتان

هافبک جوان استقلال که در دیدار با فولاد مورد غضب سرمربی آبی پوشان قرار گرفته بود با وساطت کاپیتان های اول و دوم به تمرین بازگشت.

به گزارش خبرنگار مهر، اولین تمرین آبی پوشان پس از تساوی یک بر یک گسترش فولاد تبریز عصر امروز در کمپ زنده یاد حجازی برگزار شد.

* حدود ۸۰ هوادار در تمرین حضور داشته و کادر فنی و بازیکنان را مورد تشویق قرار دادند.

* امید نورافکن به همراه مهدی رحمتی در تمرین حضور پیدا کرد.

* قبل از شروع تمرین سرمربی استقلال دقایقی با رحمتی و خسرو حیدری صحبت کرد. سپس این دو کاپیتان استقلال به رختکن رفته و بعد از دقایقی صحبت با امید نورافکن او را به زمین آوردند تا وی در تمرینات گروهی حضور پیدا کند. این مساله که با هماهنگی منصوریان انجام شده بود باعث شد تا دیگر بازیکنان استقلال هم از نورافکن استقبال گرمی داشته باشند.

*روزبه چشمی به دلیل برخی مشکلات امسال نتوانست در تیمی بازی کند، از امروز دوباره در تمرینات آبی‌پوشان حضور پیدا کرد و پس از صحبت با منصوریان مورد استقبال بازیکنان قرار گرفت و تمامی بازیکنان برای او آرزوی موفقیت کردند. 

* وریا غفوری که به دلیل آسیب دیدگی در دیدار تیم ملی ایران و چین نتوانسته بود در تمرینات آبی پوشان حضور پیدا کند پس از خوش و بش با بازیکنان جلسه ای را با منصوریان برگزار کرد و او را از شرایط جسمی خود آگاه کرد.

* پندار توفیقی دبیر هیات مدیره باشگاه استقلال نیز در تمرین حضور پیدا کرد و دقایقی نیز با منصوریان به طور اختصاصی صحبت کرد.

* یکی از هواداران با آوردن ده ها شاخه گل در تمرین آنها را بین بازیکنان تقسیم کرد و بازیکنان نیز گل ها را به هواداران دادند.

* یعقوب کریمی تنها غایب تمرین امروز آبی پوشان بود.

* در ابتدای تمرین علیرضا منصوریان حدود ۲۰ دقیقه با بازیکنان صحبت کرد و از آنان خواست در فاصله کوتاه باقی مانده تا دیدار برابر لکومتیو ازبکستان تمرینات خود را جدی تر انجام دهند.

* پس از صحبت های منصوریان بازیکنانی که روز گذشته برابر گسترش فولاد تبریز به میدان رفته بودند ۳۰ دقیقه ریکاوری کرده و سپس راهی سونا و استخر شدند و دیگر بازیکنان زیر نظر اعضای کادر فنی به مرور کارهای تاکتیکی و تکنیکی برای دیدار برابر لکوموتیو ازبکستان پرداختند.

تیم فوتبال استقلال تهران روز سه شنبه ۲۲ فروردین ماه و از ساعت ۱۵.۳۰ به وقت تهران در تاشکند به مصاف لکوموتیو ازبکستان خواهد رفت.

کد خبر 3946807

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha