۱۸ فروردین ۱۳۹۶، ۲۳:۵۴

استاندار یزد:

طرح تکاپو گامی در مسیر تحقق اقتصاد مقاومتی است

طرح تکاپو گامی در مسیر تحقق اقتصاد مقاومتی است

یزد ـ استاندار یزد با اشاره به اجرای طرح تکاپو در استان یزد، این طرح را گامی در راستای تحقق اقتصاد مقاومتی، اشتغال و تولید ملی خواند.

به گزارش خبرنگار مهر، سید محمد میرمحمدی عصر امروز در جلسه ستاد ستاد راهبری و مدیریت اقتصاد مقاومتی استان یزد با اشاره به اینکه یکی از دغدغه‌های دولت، ایجاد اشتغال پایدار و تثبیت موقعیت های شغلی فعلی است، اظهار داشت: طرح تکاپو در همین راستا اجرا شده و امیدواریم ظرف دو سال بتوانیم ۶ هزار و ۶۰۰ شغل برای فارغ التحصیلان بیکار ایجاد کنیم.

استاندار یزد، طرح تکاپو را همچنین گامی در راستای تحقق اقتصاد مقاومتی، اشتغال و تولید ملی خواند.

میرمحمدی یادآور شد: برای اجرای این طرح علاوه بر استانداری و وزارتخانه های تعاون، کار و رفاه اجتماعی و وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، ۲۶ شرکت خصوصی پای کار آمده اند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اهمیت اقتصاد مقاومتی بیان کرد: به دلیل اهمیت این موضوع دولت در سال گذشته قرارگاه اقتصاد مقاومتی را به فرماندهی معاون اول رئیس جمهور تشکیل داد و برنامه های اقتصاد مقاومتی تدوین شد و همه با برنامه به میدان آمدند و امروز گوشه ای از این فعالیت ها در استان یزد ارائه شد.

میرمحمدی با بیان اینکه همه مسئولان استان یزد برای تحقق اقتصاد مقاومتی پای کار ‌آمدند،‌ افزود: آنچه در استان یزد در حوزه اقتصاد مقاومتی رخ داده، حاصل همدلی، تلاش و دلسوزی مسئولان و مدیران استان یزد و برنامه های دولت است.

استاندار یزد یادآور شد: گزارش اقتصاد مقاومتی در استان یزد در یک کتاب ۱۵۰ صفحه‌ای تهیه شده و حاصل تلاش و برنامه ریزی مدیران استان یزد به ویژه در حوزه اقتصاد، در این کتاب گردآوری شده است.

میرمحمدی اظهار امیدواری کرد: طرح تکاپو نیز بتواند اقدامی ارزنده در راستای تحقق شعار اقتصاد مقاومتی به ویژه شعار تعیین شده برای سال جاری از سوی رهبر معظم انقلاب باشد.

کد خبر 3946967

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha