۱۹ فروردین ۱۳۹۶، ۹:۱۵

عضو فراکسیون رهروان ولایت مجلس شورای اسلامی:

گروه های اصولگرا زیر چتر جبهه مردمی نامزد واحدی معرفی می کنند

گروه های اصولگرا زیر چتر جبهه مردمی نامزد واحدی معرفی می کنند

پیشوا- عضو فراکسیون رهروان ولایت مجلس با اشاره به مکانیزم خوب معرفی نامزد اصلح در جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی گفت: گروه های اصولگرا زیر چتر جبهه مردمی نامزد واحدی معرفی می کنند.

سید حسین نقوی حسینی، در گفتگو با خبرنگار مهر مکانیزم معرفی نامزد متحد اصولگرایان در جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی اظهار داشت: من فکر می کنم اصولگرایان بر اساس عهدی که بستند در حال پیشروی به سوی وحدت هستند و مکانیزمی که انتخاب شده در نهایت اصولگرایان را به وحدت می رساند و به اعتقاد من در مسیر فعالیت جبهه مردمی، بقیه گروه های اصولگرا نیز به این جبهه می پیوندند.

وی با بیان اینکه همه بزرگان جریان اصولگرایی معتقدند که باید در انتخابات پیش رو وحدت داشته باشند، ادامه داد: همه گروه های اصولگرایی در نهایت زیر چتر جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی جمع خواهند شد، چرا که همه گروه های اصولگرا به خوبی می دانند که باید با هم متحد باشیم و از نامزد واحدی حمایت کنیم.

نماینده مردم شهرستان های ورامین، پیشوا و قرچک در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اهمیت معرفی نامزد اصلح اضافه کرد: باید افرادی در این زمینه معرفی شوند که اگر هرکدام رییس جمهور شد خیال مردم و دلسوزان راحت باشد که به مردم خدمت می کند و دوباره چهار سال دیگر فرصت های کشور نمی سوزد، انصافا دولت محترم در این چهار سال فرصت سوزی های فراوانی کرد.

وی با اشاره به اینکه بخت های زیادی در دولت های گذشته از دست رفت، گفت: باید همه سعی کنیم جریان اصولگرایی به وحدت برسد، من اعتقاد دارم این وحدت بین اصولگرایان ایجاد خواهد شد، جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی مکانیزم خوبی در پیش گرفته و همه افراد در این مکانیزم متعهد بر پایبند بودن به اصول و رویه در پیش گرفته شده هستند.

کد خبر 3946977

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha