۱۹ فروردین ۱۳۹۶، ۱۷:۰۰

برای قضاوت در مسابقات تنیس روی میز بزرگسالان آسیا؛

داور بین المللی تنیس روی میز قم راهی چین شد

داور بین المللی تنیس روی میز قم راهی چین شد

قم - داور بین المللی تنیس روی میز قم برای قضاوت در مسابقات تنیس روی میز بزرگسالان آسیا راهی چین شد.

به گزارش خبرنگار مهر، کنفدراسیون تنیس روی میز آسیا فهرست داوران حاضر در مسابقات تنیس روی میز قهرمانی آسیا را اعلام کرد که از ایران نام یک داور در این مسابقات وجود دارد و این داور نیز، نماینده ورزش استان قم است.

محمد عموییان داور بین المللی تنیس روی میز ایران و استان قم که مسئولیت ریاست هیئت تنیس روی میز استان قم را نیز بر عهده دارد از سوی این مرجع بین المللی قاره‌ای برای حضور در مسابقات آسیایی تنیس روی میز فراخوانده شده است.

مسابقات تنیس روی میز مردان و زنان آسیا در چین برگزار می‌شود و محمد عموییان، داور قمی تنیس روی میز ایران برای قضاوت در این مسابقات راهی شهر شانگهای در کشور میزبان شده است.

عموییان در حالی در این مسابقات قضاوت می‌کند که سال گذشته نیز ولی الله دیرباز داور بین المللی تنیس روی میز قم در مسابقات قهرمانی جوانان و نوجوانان آسیا در تایلند، یکی از ۲ داور ایرانی حاضر در این مسابقات بود.

عموییان یکی از داوران باتجربه لیگ برتری به شمار می‌رود که در ۲ سال اخیر قضاوت حساس‌ترین مسابقات لیگ برتر تنیس روی میز ایران را بر عهده داشته است و از چهره‌های خوشنام این رشته در سطح کشور به شمار می‌رود.

کد خبر 3947781

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha