۲۰ فروردین ۱۳۹۶، ۲۱:۳۰

یادواره شهید صیاد شیرازی در خارگ برگزار شد

یادواره شهید صیاد شیرازی در خارگ برگزار شد

بوشهر - یادواره شهید صیاد شیرازی با حضور امیر سرتیپ ناصر آراسته رئیس هیئت معارف جنگ در سینما صدف جزیره خارگ برگزار شد.

به گزارش خبرنگار مهر، ناخدا دوم عرشه سعید الهی فرمانده ایستگاه دریایی خارگ یکشنبه‌شب در این مراسم شهادت را بسیار بالا برشمرد و اظهار داشت: به تعبیر امام راحل، زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا کمتر از شهادت نیست.

رئیس عقیدتی سیاسی ایستگاه دریایی خارگ نیز ضمن تبریک اعیاد ماه رجب به ویژه میلاد با سعادت امام جواد ( ع) و حضرت علی (ع) به توصیف صفات شهید صیاد پرداخت.

حجت‌الاسلام یاسر راغبی بیان داشت: اگر صیاد اینطور در دل‌ها جا گرفت و این طور مردم بدرقه‌اش کردند چیزی جز ارتباط معنوی او با خدا نبود و اهل معنویت، اهل شب‌زنده‌داری و به تعبیری می‌توان گفت اهل رجب و ایام الله بود.

وی افزود: شهید صیاد شیرازی هرچه انجام می‌داد برای رضای خدا بود و در همه حال به وظایف خود واقف بود و حتی در جاهایی که مورد بی‌مهری شدید واقع می‌شد دست از احساس مسئولیت و انجام وظایف خود بر نمی‌داشت و با همان اشتیاق و علاقه و شور و شعفی که قبل از بی‌مهری بود به وظیفه خود عمل می کرد.

رئیس عقیدتی سیاسی ایستگاه دریایی تصریح کرد: به نقل از آیت الله بهاء الدینی، شهید صیاد شیرازی یک پارچه نور بود، به خاطر اخلاص عمل و ارتباط معنوی و روح بزرگی که داشت.

کد خبر 3949014

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha